pasztornenagyeva  305

Isabelle Broom: Ezer csillag közül te
Nora Roberts: Véráztatta föld
Bálint Ágnes: Szeleburdi család

Kedvenc sorozatok: A csábítás kilenc szabálya, A Keményöklű Gazfickók, A szerencsejáték szabályai, Ágyas és úrnő, Ambrózy báró esetei, Az ártatlan, Csábító, Milliárdosfeleségek, Rózsakői rejtélyek, Szabadon

Kedvenc alkotók: Aly Martinez, Amanda Quick, Anne L. Green, B. E. Belle, Baráth Viktória, Borsa Brown, Böszörményi Gyula, Budai Lotti, Csernovszki-Nagy Alexandra, Elizabeth Hoyt, Hedwig Courths-Mahler, Jennifer Ashley, Jennifer Probst, Jud Meyrin, Julia Quinn, Julianne Donaldson, Julie Garwood, Lisa Kleypas, Marilyn Miller, Mary Jo Putney, Maya Banks, Nicholas Sparks, R. Kelényi Angelika, Sarah MacLean, Susan Mallery, Sylvia Day, Zalka Csenge Virág

Kedvenc kiadók: Álomgyár, General Press, Könyvmolyképző

pasztornenagyeva >!
Túrák és kirándulások, természetkedvelés

2024.02.17.
A mai csodás napot sem lehetett kihagyni túrázás nélkül, Újhután kezdtük meg az erdei utunkat a férjemmel 10 órakor. A zöld jelzésen indultunk el, a patak mellett, amely most szépen csordogált.Kiértünk a Gerendás-rétre, onnan pedig Kőkapu irányába mentünk tovább.A férjem mindig ismeretlen sziklafalakat akar látni. Most is letértünk egy erdei útra, majd a kopár fák között meg is pillantotta, amit keresett. Már csak fel kellett jutni a meredek hegyoldalra. Nagyon kellett vigyáznunk, mert az apró kövek nagyon csúsztak a lábunk alatt. Fel is értünk a Borzás-tetőre.Kiültünk a sziklafalra.Gyönyörködtünk a csodás kilátásban. Majd lefele másik útvonalat választottunk. Amikor leértünk a hegyről, akkor találkoztunk sok-sok turistával. 14:40 órakor fejeztük be a túrát, A megtett táv: 14,5 km volt. A szintemelkedés 180 m volt. Ismét egy felejthetetlen napot töltöttünk együtt.