kocybaba  P 44

Kimberley Freeman: Vadvirágok lányai
Kresley Cole: Poison Princess – Méreghercegnő
Kelly Oram: Cinder és Ella

Kedvenc sorozatok: Cat és Bones, Csak lélegezz!, Egy világ – két faj – állandó küzdelem, Fekete Tőr Testvériség, Halhatatlanok alkonyat után, Pokoli szerkezetek, Szeress, ha hazudok is, Tündérkrónikák, Üvegtrón, Wallflowers

Kedvenc alkotók: Cassandra Clare, Dani Atkins, J. R. Ward, Karen Marie Moning, Kresley Cole, Lisa Kleypas, Sarah J. Maas

Hirdetés

Utolsó karc

>!
kocybaba P

Úgy egy hónapja Malajziában jártam, és pár kedves moly kérésére hoztam egy rövid kis beszámolót róla.
A kis csapatunk 3 főből állt és mindegyikünknek ez volt az első ázsiai útja. Őszintén szólva hasracsapásszerűen jött az ötlet, hogy pont ide menjünk. De azóta már biztos vagyok benne, hogy valami tudat alatt erre terelgetett minket, mert valami elképesztő, hihetetlen élményben volt részem/ünk.:)
Az első megállónk Szingapúr volt és nem tudtam betelni vele. A hatalmas felhőkarcolók, a gazdagság és az ez mellé meglepő módon társuló tisztaság, rendezettség lenyűgözött. Nehéz is visszaadni. Első napokban csak álmélkodtam, hogy minden sarkon van valami látnivaló, hogy szinte minden égimeszelőnek van valami különlegessége pl. a bár részén csillagos égbolt, az épület földszinti részén mini bambuszerdő, a bejáratnál óriási vízimalom és így tovább. És attól, hogy ez jószerével egy betondzsungel, hihetetlen mennyi zöld volt. Imádtan az egzotikus növényzetet, nem lehetett betelni vele. Sokszor úgy éreztem, mintha dimenziót váltottam volna, vagy legalábbis egy könyv lapjain vagy egy filmben járnék. Az emberek kedvesek voltak, volt, hogy a taxisunk kerülő úton mutogatta végig a nevezetességeket, fix díj mellett.
A második megállónk Kuala Lumpur volt. Ez már kicsit másabbnak bizonyult, itt már jobban lehetett érezni a valódi ázsia világot, az egyenlőtlenségeket. Szemetesebb volt, megosztottabb, de persze ennek is meg volt a maga szépsége. Meglátogattuk a Petronas tonyokat, a Batu barlangokat és még pár helyet.
Innen utunk Mersingbe vezetett egy éjszaka erejéig, ahonnan másnap mentünk tovább komppal a Tiomán-szigetre. Ez volt utunk fénypontja, 5 nap béke és nyugalom. Mi a sziget keleti oldalán voltunk, ami szinte turistamentes. A környezet lélegzetelállító, valódi dzsungel, majmokkal, gekkókkal, mókusokkal stb… és a tenger. Vörös homokos homokföveny, azúrkék víz, pálmafák, mintha egy képeslap lenne. Azt hiszem, nem meglepetés, hogy úgy elvarázsolódtam, hogy nem akartam eljönni onnan.
Végül még visszamentünk Szingapúrba, mivel onnan ment a repülőnk. Azért hagytunk még időt kirándulásra, megnéztük a Gardens by the Bay-t, ahol kockára fagytam :D lemaradtam arról az infórol, hogy mennyire tolják a légkondit, voltunk a Singapore Flyer-en, mert nem lehet megunni az óriáskereket :), a Marina Bay-en, aminek a tetején tátva maradt a szám a látványtól :O…
Mind leírhatatlan élmény volt. Szerencsére amit szerettünk volna, azt mind meg tudtuk nézni, de hát még így is egy csomó látnivaló maradt. Nem szeretek kétszer ugyanoda visszamenni, mert óriási a világ, de ide nagyon visszahúz a szívem. Malajzia és Szingapúr szerelem lett. Remélem át tudtam adni valamennyire, milyen is volt ott és nagyon bátran ajánlom, mint úticél! ^^