A modern tömegkommunikáció három pillére: a professzionalizálódott média, a közvélemény-nyilvánosság, no és a mára kikerülhetetlenné vált reklám. A könyv pillérét e három téma alkotja, olyan fejezetekkel, mint a magyar reklám múltja, a hírértéket növelő tényezők csoportosítása, vagy a közvélemény-kutatások társadalmi hatása. Mindezek mellett Zsolt Péter könyve fontos sajtótörténeti kivonatot is tartalmaz, és hosszú részt szentel az elektronikus médiák megjelenésének és térhódításának is. Nem véletlen, hogy a Médiaháromszöget több felsőoktatási intézményben is főiskolai tankönyvként oktatják.
Médiaháromszög 7 csillagozás
Kívánságlistára tette 3
Kiemelt értékelések
Hasonló könyvek címkék alapján
- M. Baranyai Anikó: 399+ napnyi sziporka ·
Összehasonlítás - Sipos Balázs: Sajtó és hatalom a Horthy-korszakban ·
Összehasonlítás - Takács Róbert: Politikai újságírás a Kádár-korban ·
Összehasonlítás - Pethő Tibor: A Magyar Nemzet története 1938–2018 ·
Összehasonlítás - Gyuricza Péter: Így beszélnek ők a Sajtóklubban ·
Összehasonlítás - Horváth Attila: A magyar sajtó története a szovjet típusú diktatúra idején ·
Összehasonlítás - Virányi Péter: Fogalomtár a reklámról ·
Összehasonlítás - Virányi Péter: Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen! ·
Összehasonlítás - Tóth Eszter Zsófia – Poós Zoltán: Csemege ajándékkosár 85% ·
Összehasonlítás - Lily Ebert – Dov Forman: Lily fogadalma 96% ·
Összehasonlítás