Médiaháromszög 7 csillagozás

Zsolt Péter: Médiaháromszög

A modern tömegkommunikáció három pillére: a professzionalizálódott média, a közvélemény-nyilvánosság, no és a mára kikerülhetetlenné vált reklám. A könyv pillérét e három téma alkotja, olyan fejezetekkel, mint a magyar reklám múltja, a hírértéket növelő tényezők csoportosítása, vagy a közvélemény-kutatások társadalmi hatása. Mindezek mellett Zsolt Péter könyve fontos sajtótörténeti kivonatot is tartalmaz, és hosszú részt szentel az elektronikus médiák megjelenésének és térhódításának is. Nem véletlen, hogy a Médiaháromszöget több felsőoktatási intézményben is főiskolai tankönyvként oktatják.

>!
EU / Synergon, Vác, 2001
228 oldal · ISBN: 9630358689
>!
230 oldal · puhatáblás · ISBN: 9630358689

Kívánságlistára tette 3


Kiemelt értékelések

Gwener>!
Zsolt Péter: Médiaháromszög

A csoporttársaim a főiskolán mind panaszkodtak rá, de szerintem nagyon érdekes.
Néha kézbe veszem, beleolvasok és hümmögök, hogy „ja, tényleg”….

Ana>!
Zsolt Péter: Médiaháromszög

Nagyon érdekesnek találtam a könyvet, mikor olvastam az egyetemen. Ami viszont érdekes, hogy ez a könyv nem évül el, a mai napig releváns, ha beleolvas az ember. Ajánlom!


Hasonló könyvek címkék alapján

M. Baranyai Anikó: 399+ napnyi sziporka
Sipos Balázs: Sajtó és hatalom a Horthy-korszakban
Takács Róbert: Politikai újságírás a Kádár-korban
Pethő Tibor: A Magyar Nemzet története 1938–2018
Gyuricza Péter: Így beszélnek ők a Sajtóklubban
Horváth Attila: A magyar sajtó története a szovjet típusú diktatúra idején
Virányi Péter: Fogalomtár a reklámról
Virányi Péter: Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen!
Tóth Eszter Zsófia – Poós Zoltán: Csemege ajándékkosár
Lily Ebert – Dov Forman: Lily fogadalma