A DIFER programcsomag részeként a szociális kompetencia olyan elemeit választottuk fejlesztésül, amelyek az óvodai és az általános iskolai szociális lét alapját képezik. Ezek közé tartozik a kapcsolatfelvétel, a társakhoz, a pedagógushoz való viszonyulás készsége, a feladatvállalás, a feladattartás készsége, valamint az elemi szintű erkölcsi érzék. A kötet olyan feladatokat és gyakorlatokat tartalmaz, amelyek megvalósítása nem kötődik szorosan tantárgyi tartalomhoz, a pedagógusra bízza annak eldöntését, hogy mely foglalkozások és tanórák részeként vagy egészeként használja fel a könyvben található játékokat, gyakorlatokat.
A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban 1 csillagozás
Módszertani segédanyag óvodapedagógusoknak és tanítóknak
Most olvassa 1
Népszerű idézetek
fafinka>!
A kutatások kimutatták, hogy a fejlett szociális kompetencia kialakulásának egyik előfeltétele az, hogy az egyén pozitív önértékeléssel és környezetével kapcsolatos pozitív attitűddel rendelkezzen.
7. oldal
Zsolnai Anikó: A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban Módszertani segédanyag óvodapedagógusoknak és tanítóknak
Hasonló könyvek címkék alapján
- Fenyő D. György: Az irodalomtanítás módszertana 1-2. ·
Összehasonlítás - Holló Dorottya: Kultúra és interkulturalitás a nyelvórán ·
Összehasonlítás - Jesztl József – Lencse Máté: Társasjáték-pedagógia 97% ·
Összehasonlítás - Alice Miller: Kezdetben volt a nevelés 94% ·
Összehasonlítás - Jessica Joelle Alexander – Iben Dissing Sandahl: Gyereknevelés dán módra 92% ·
Összehasonlítás - Paul Ginnis: Tanítási és tanulási receptkönyv ·
Összehasonlítás - John Bradshaw: Vissza önmagunkhoz 96% ·
Összehasonlítás - John Holt: Iskolai kudarcok ·
Összehasonlítás - Rudolf Steiner: Általános embertan, mint a pedagógia alapja ·
Összehasonlítás - Kim John Payne: Gyermekeink játékai ·
Összehasonlítás