A könyv „címzett” olvasóközönsége mindazokból áll, akik valamilyen módon részesei a felnőttek tudatos fejlesztésének, de különösképp azoknak szól, akik szervezett keretek között tanulmányozzák az andragógiát.
A felnőttképzés tudománya 3 csillagozás
Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 2

Kiemelt értékelések
Bam>!


1 hozzászólás


Tömör, összefoglaló – új megközelítésekkel.
(Többször olvastam el belőle apróbb részeket, de még fogom az államvizsgáig is használni).
Népszerű idézetek
Brigi007>!








Franz Pöggeler, az andragógia kimagasló képviselője pedig a XX. század második felében újrafogalmazta „a modern felnőtt” lét- és képzési helyzetét. Hangsúlyossá tette, hogy immár a felnőtt nem „kész” lény, és ezzel tovább relativizálta az „érettség” fogalmát. A történelem túllépett azon a határon, ameddig a felnőttség elérése lényegében befejezettséget jelentett.
11. oldal
Hasonló könyvek címkék alapján
- Henczi Lajos (szerk.): Felnőttoktató ·
Összehasonlítás - Kraiciné Szokoly Mária – Csoma Gyula: Bevezetés az andragógia elméletébe és módszertanába ·
Összehasonlítás - Magyar Edit – Maróti Andor (szerk.): Elbeszélések a magyar felnőttoktatás legutóbbi fél évszázadáról
·
Összehasonlítás - Durkó Mátyás: Andragógia ·
Összehasonlítás - G. Láng Zsuzsa: Tolmácsolás felsőfokon
·
Összehasonlítás - Kálmán Anikó (szerk.): A felnőttképzés új útjai I. ·
Összehasonlítás - Ligetiné Verebély Anna – Magyar Edit – Maróti Andor (szerk.): Sok szemmel a felnőttoktatásról 1997 ·
Összehasonlítás - Maróti Andor (szerk.): Andragógiai szöveggyűjtemény II. ·
Összehasonlítás - Benedek András: Változó szakképzés ·
Összehasonlítás - Kovács Ilma: Új út az oktatásban? ·
Összehasonlítás