Kisvállalati ​marketing biblia 43 csillagozás

Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

Ha vállalkozásod nem lett akkora durranás, mint induláskor megálmodtad, akkor egyetlen esélyed maradt, hogy mégis eljuss az üzleti mennyországba, és ezt az esélyt úgy hívják: marketing!

NEM A TE HIBÁD, ha nem értesz a marketinghez, vagy nem jók az eredményeid: nekünk nem adta tovább az előző generáció a marketingtudását, hiszen senki nem tanította neki! A multiktól sem lehet marketinget tanulni, mert ők más dimenzióban játszanak. A sok elméleti könyvtől meg csak a fejed fog fájni – honnan tanuljon akkor egy magyar vállalkozó olyan marketinget, reklámozást, amely működik?

Kezedben az első magyar marketingkönyv, amely:
– NEM multiknak szól – hanem mikró- , kis- és közepes vállalatoknak
– NEM amerikai könyv fordítása – hanem 100% magyar tapasztalat,
– NEM elméleti tananyag – hanem csupa példa és gyakorlati tipp

>!
MC Systems, Budapest, 2020
300 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631217698
>!
MC Systems, Budapest, 2017
310 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631217698
>!
Navigátor, Budapest, 2016
310 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631217698

3 további kiadás


Kedvencelte 4

Most olvassa 13

Várólistára tette 19

Kívánságlistára tette 23

Kölcsönkérné 2


Kiemelt értékelések

kissakos I>!
Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

@Razide ajánlotta ezt a könyvet a figyelmembe, mikor megjelent-tehát évekkel ezelőtt. Mindig a listán volt, de valahogy elkerültük egymást. (ehhez mondjuk nagyban hozzájárult az, hogy online verzióban a könyv nem beszerezhető, a szerző és/vagy a kiadó sokat tesz a kalóz példányok eltüntetéséért, és ez önmagában jó. Végül a napokban egy kedves ismerősömtől megkaptam ajándékba, és egy délután alatt végigolvastam. Tényleg a legjobb könyv marketing témában, főleg ha kezdő vagy. Az évek során számtalan marketinges cikken/blogon/podcasten/konferencián átrágtam magam. És most esett le a tantusz: itthon, aki szerző, vagy előadó a témában, az mind ebből a könyvből és a többi Wolf Gábor szerzeményből merít. Na, ezért Alapmű…

4 hozzászólás
szanes1>!
Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

Ezt a fajta reklámot, amiről itt szó van, igazán ízléstelennek tartom, és az sem tett jót a könyv stílusának, hogy állandó öntömjénezés közepette, már-már gyanúsan sokszor bizonygatta, mennyire hatékony az ő módszere.
Persze van benne sok érdekes adat, tipp.
De azzal a felfogással nem tudok azonosulni, miszerint a vállalkozásban a pénz a legfontosabb. Nem ez volt az elsődleges szempont, amikor belekezdtünk a vállalkozásba.

1 hozzászólás
julicsenge IP>!
Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

Van ebben az egészben valami baromira vérlázító – már a stílusán és a szövegképen kívül, utóbbitól úgy éreztem, nem vesznek komolyan, nem hiszik, hogy egy kevésbé szellősen szedett könyvet is képes vagyok végigolvasni.
Szóval a számomra elemi erővel taszító téma ellenére azért elég hasznos. Csak hát. Nem szeretem a nyomulást, biztos ezért is nem lettem marketing szakember.

diojudit_92>!
Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

Az első pár oldal után pozitívan csalódtam a könyvben. Tényleg nagyon sok gyakorlati tippel, megoldással áll elő, ami még ma is alkalmazható a kkv szektorban.
Mindemellett kicsit azt is éreztem, hogy idejétmúlt (főleg a hírlevélnek tulajdonított fontosság kapcsán éreztem ezt) – nem ártana egy frissített verzió belőle :-)

1 hozzászólás
gubancos>!
Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

Pár éve még 10 csillagot adtam volna. Most már mindez olyan tudás, ami minden kisvállalkozónak a kisujjában van, csak az nem tudja ezeket, aki tényleg sosem foglalkozott még marketinggel és vállalkozással. Mindazonáltal érdemes elolvasni, mert inspiráló és folyamatosan jönnek az ötletek az olvasása közben. Ha online marketinget akarsz tanulni, azt ne ebből a könyvből, ill. egyáltalán ne könyvből akard.

Hajnalka_Ferencsák>!
Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

Állítólag tényleg ez a magyar marketing-biblia, alapkönyv, így mindenképpen szerettem volna elolvasni (amúgy Wolf Gábor Marketing Commando hírleveleit rendszeresen kapom és olvasom). Tetszenek a gyakorlati példák (mondjuk szívesen olvasnék többet), de azért érződik, hogy ez a könyv már több éves. Hol az online marketing? Sajnos az internethez kapcsolódó ötletei és tanácsai kimerülnek az email-küldésnél….

Piratgirl26 P>!
Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

Hasznos információkat adott, nagyon sok gyakorlati példával és munkafüzet jellegű gyakorló feladatokkal.
Jól felépített, az egyes fejezetek egymásra épülnek, hogy a végén a sok kicsiből egy nagy egész legyen.

Roadway07 I>!
Wolf Gábor: Kisvállalati marketing biblia

Nekem alapvetően tetszett, még a stílusa is. Bár sokan azt nehezményezték, de egy biztos: egy olyan könyv írója biztos nem fog feltételes módban írni, aki abban ad hasznos tanácsokat, hogy milyen marketingeszközökkel futtasd fel a céged. Mivel nem vagyok sem cégvezető, sem marketingszakember így laikusként fogtam hozzá a könyvhöz.
Az viszont jogos kritika, hogy bántóan kevés szó esik benne az online marketingről.
Ha majd vállalkozni fogok, újra előveszem :)


Hasonló könyvek címkék alapján

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing
Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok
Gál Kristóf: Látogatókból vevőt
Tóth András: Túlélőkészlet vállalkozóknak
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban
Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen
Fazekas Ildikó – Harsányi Dávid: Marketingkommunikáció érthetően
Ballai László: A mezítelen marketing
Gál Kristóf: Landing oldalak összeállítása és optimlizálása