A vállalkozásod jövője az árképzéseden múlik. Itt találkozik a gumi az úttal. Ez a könyv több ezer óra konzultáció és több száz sikeres kampányból szerzett gyakorlati tapasztalat eredménye. Amikor gyors segítségre van szükség egy cég eredményessége érdekében, akkor elsőként az árazási stratégiájukat teszem rendbe. Ebben a könyvben szisztematikusan végigveszem az összes olyan törvényszerűséget és árazási taktikát, amit holnaptól könnyedén be tudsz építeni az értékesítési folyamataidba, és amelyekkel a leggyorsabb és a legnagyobb eredményeket értem el megbízóimnál.
Az árazás 48 törvénye 5 csillagozás

Enciklopédia 1
Kedvencelte 1
Várólistára tette 15
Kívánságlistára tette 24
Kölcsönkérné 3

Kiemelt értékelések


Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!
Tetszett a könyv gyakorlatias megközelítése. Minden fejezetben számos példát hoz a szerző az ajánlott módszerekhez, taktikákhoz. Tömény anyag, rengeteg jó ötlettel és előremutató szemlélettel. Amolyan munkafüzet jelleggel is lehet olvasni, miközben azon töri a fejét az ember, hogyan alkalmazhatná a leírtakat a saját cégében.
A lényeg: ne vágjuk magunk alatt a fát a folyamatos árakciókkal, leárazásokkal, amik csak a profitunkat nyírják! Ha árat csökkentünk, csak a meló lesz több, de a haszon nem. Tévedés, hogy csak úgy lehet elnyerni az ügyfél bizalmát, ha mi vagyunk a legolcsóbbak. Merni kell árat emelni! Gondolkodjunk egy kicsit kreatívabban, próbáljunk meg másképp árazni és érvényesülni, bővítsük ki a marketing-arzenálunkat!
Legfőképpen azoknak a mikro- és kisvállalkozóknak, cégtulajdonosoknak, vezetőknek javasolnám, akik kifejezetten kompetitív területen működnek, nagyban érinti őket az árverseny, esetleg gondot okoz nekik a költségek kitermelése, megfelelő nyereség elérése.
Népszerű idézetek




Ha azért csökkentünk árat, hogy nőjön az eladásunk, akkor az bejöhet, de mivel árat csökkentettünk, így a profit nem lesz több, csak a meló.
37. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!




Amelyik munkatársunk nem hisz a termékben, vagy úgy gondolja, hogy az túlárazott, vagy túl drága, az az ember nem fogja tudni eladni a terméket.
32. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!




Nagyon sokszor látom azt a hibát, hogy viszonylag drága termékeket próbálunk értékesíteni egy békásmegyeri hetedik emeleti lakásból. Azt gondolom, hogy ha prémiumterméket árulsz, muszáj áldoznod bemutatóteremre, illetve olyan miliőre, ahol a vevőd az árképzésednek megfelelően tudod fogadni.
153. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!




Prémium- és luxustermékekre nemcsak azért van szükség, mert a vevőink 10%-ának nem számít a pénz, és mindenből a legjobbat akarják, hanem azért is, mert ezeknek a prémium- és luxustermékeknek a jelenléte elfogadhatóbbá teszi az árainkat. Egy 15 milliós kocsi mellett egy 4,5 milliós autó egyáltalán nem számít drágának.
17. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!




Nagyon fontos leckének tartom, hogy ha alkudoznak veled, kérj valamit cserébe, mert ezzel elejét tudod venni, hogy ha engedsz valamit, további engedmények következzenek.
30. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!




Alapmódszer, hogy hozzunk létre csomagokat! Kutatások szerint a csomagban kínált áruk csökkentik a fizetés fájdalmát. Egy-egy csomag több árut is tartalmaz, és ennek az érzelmi kivetülése az, hogy jobban megéri a vásárlás, ilyenkor a fogyasztó nem tud árat társítani a csomag minden egyes darabjához, hanem a csomagárra koncentrál.
73. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!




[…] fontos, hogy az árképzésünkben legyen mindig egy tervezett árengedményre lehetőség!
76. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!




Mint a neve is mutatja, a csalitermék egy olyan árazási stratégia, amely képes tömegesen vevőket vonzani az üzletedbe. A módszer lényege, hogy létre kell hoznod egy olyan terméket vagy szolgáltatást, amin vagy nem keresel semmit vagy akár még veszteséged is lehet rajta.
83. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!




Ha a piac azt gondolja rólad, hogy drága vagy, akkor egy forintot se költs arra, hogy meggyőzd a piacot az ellenkezőjéről! Itt már inkább az a fontos, hogy legyen egy jól felépített sztorid arról, miért magasabbak az áraid. Ha a piac ezt elfogadja, nyert ügyed van.
103. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!




Tapasztalataim szerint nagyon jót tesz a cégnek, ha új és fiatal energiákat hozunk be a vállalkozásunkba. Alkalmazzunk gyakornokokat vagy más iparágakból érkező embereket, akik lehet, hogy teljesen másként látják a piacunkat, és olyan dolgokra döbbentenek rá, amit mi addig nem vettünk észre.
105. oldal
Weiser István: Az árazás 48 törvénye Árazz jól, keress jobban!
Hasonló könyvek címkék alapján
- Domán Zsolt – Szőke András: Online kampányok csúcsra járatva ·
Összehasonlítás - Kovács István – Barta Judit – Fazekas Judit – Harsányi Gyöngyi – Miskolczi Bodnár Péter – Ujváriné Antal Edit: Az üzleti élet szerződései ·
Összehasonlítás - Szabó Tibor (szerk.): A cégmenedzselés kézikönyve ·
Összehasonlítás - Pongor-Juhász Attila: Vevőszerző marketing kulisszatitkok vállalkozóknak ·
Összehasonlítás - Veres Attila: Automatizált értékesítési modell ·
Összehasonlítás - Len Rogers: Marketing a kisvállalkozásban ·
Összehasonlítás - Seth Godin: Mi a bőgés? ·
Összehasonlítás - Vida Ágnes: Üzletanyu születik 79% ·
Összehasonlítás - Bártfai Balázs: Tartalommarketing a gyakorlatban ·
Összehasonlítás - Domán Zsolt – Szőke András: Több bevétel, kevesebb stressz ·
Összehasonlítás