Mennyiért vállalkozzak? Mennyit kérjek? Milyen áron kínáljam a szolgáltatásaimat? Olyan kérdések ezek, amelyeket naponta tesznek fel az építőipari vállalkozók, akik napjainkban a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint csaknem kilencvenötezres (!) sereget alkotnak Magyarországon. Elsősorban nekik szól ez a könyv, de reményeink szerint mindazok érdeklődve forgatják majd is, akik az építőiparral megrendelőként vagy tervezőként kerülnek kapcsolatba.
Mennyiért vállaljam? 0 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Simon Kuper – Stefan Szymanski: Fociológia 90% ·
Összehasonlítás - Gazdag László: A menedzsment alapjai ·
Összehasonlítás - Berger Gábor: Sikerbiztos cégalapítás ·
Összehasonlítás - Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing ·
Összehasonlítás - Fekete Dávid – Morvay Szabolcs: Kultúraalapú városfejlesztés ·
Összehasonlítás - Szolnoki Győzőné Karkus Mária: A zöldmarketing és gazdasági környezete ·
Összehasonlítás - Hoffmann Istvánné: Reklámmérték ’88 ·
Összehasonlítás - Robert G. Allen: A Network Marketing ·
Összehasonlítás - Laczi Rita – Siposné Gyuris Valéria (szerk.): Érettségi feladatsorok közgazdaságtanból – Középszint ·
Összehasonlítás - Jenny Li: Kína ·
Összehasonlítás