Kék ​óceán stratégia 2 csillagozás

A verseny nélküli piaci tér
W. Chan Kim – Renée Mauborgne: Kék óceán stratégia W. Chan Kim – Renée Mauborgne: Kék óceán stratégia

A kék óceán a végtelen lehetőségek szimbóluma. A könyvet olvasva egy stratéga nem tehet mást, mint szüntelenül bólogat: „Hát persze, így kell csinálni. Hiszen ezt próbáljuk mi is!” Akkor hát miért lett ez a könyv a Harvard Kiadó bestsellere? Miért fordítják máris 30 különböző nyelvre? Mi benne a zseniális? – A módszeresség, a koncepciózus véghezvitele mindannak, amit sokan éreznek, de csak kevesen tudnak készpénzre – profitra – váltani. A kék óceán stratégia szisztematikusan vezet végig azon a csoportos agytornán, melynek eredményeképpen olyan piacokra bukkanhatunk, ahol még nincs senki, ahol még kék az óceán, és nem véreznek el céljaink a költségcsökkentés, illetve az árverseny csapdáiban. – A multinacionális világ felrázása, rég elfelejtett kisvállalkozói attitűdök, kreativitás és a „mersz” felélesztése. – És végül talán a legfontosabb: Remek tréning! Csapatépítés felsőfokon!

>!
Park, Budapest, 2008
304 oldal · ISBN: 9789635308002
>!
Park, Budapest, 2008
304 oldal · ISBN: 9789635308002 · Fordította: Molnár László Gábor

Most olvassa 2

Várólistára tette 7

Kívánságlistára tette 15

Kölcsönkérné 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Brian Tracy: Ütőképes üzletkötés
Mark Fisher: Koldusból királyfi
Robert T. Kiyosaki – Sharon L. Lechter: Gazdag papa, szegény papa
Mike Rother: Toyota-kata
Daron Acemoglu – James A. Robinson: Miért buknak el nemzetek?
Terri Morrison: Meghajlás vagy kézfogás?
Sendhil Mullainathan – Eldar Shafir: A szűkösség pszichológiája
Piroschka Dossi: Hype! Művészet és pénz
Brian Tracy: Az eladás pszichológiája
Luca Federico Garavaglia: Fantáziaország