Elméleti, ​történeti és gyakorlati adalékok a projektpedagógiához 0 csillagozás

Vincze Beatrix: Elméleti, történeti és gyakorlati adalékok a projektpedagógiához

A ​kötet útmutatást kíván adni a pedagógusok és diákok számára ahhoz, hogyan alkalmazzák a projektmódszert, miként építsék be mindennapi pedagógiai munkájukba. Kitér arra, milyen előnyökkel és nehézségekkel kell szembenézniük, ha projektben dolgoznak. A pedagógiai projektek kritériumainak áttekintése hasznos információkat kínál ahhoz, hogy sikeres projektkezdeményezők vagy aktív résztvevők lehessenek.

Kedvcsinálóként a történeti kitekintés rávilágít arra, hogy egy „régi” új módszerről van szó, amelynek nyomai a pedagógia, sőt az emberiség történetének korai szakaszában is megtalálhatók. A piramisok építésének mintáján eljutunk a folyamat- és célorientált projektekhez, a projektmunka szervezésének lépéseihez, sőt a projektekben megvalósuló tapasztalati tanulás útján szerzett élményhez. A jelentősen bővülő hazai és nemzetközi szakirodalom segítségével láthatjuk, hogyan finomult a projektek gyakorlata a 21. századi kihívásoknak megfelelően, miként került egyre közelebb… (tovább)

>!
ELTE Eötvös, Budapest, 2021
158 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789634893301

Hasonló könyvek címkék alapján

A. S. Neill: Summerhill
Németh András – Ehrenhard Skiera: Reformpedagógia és az iskola reformja
Ken Robinson – Lou Aronica: Kreatív iskolák
Rudolf Steiner: A nevelés művészete – Metodika-didaktika
Dobos Orsolya (szerk.): A Rogers Iskola csodája
Kerber Zoltán – Radnóti Katalin (szerk.): A projektpedagógia mint az integrált nevelés egy lehetséges eszköze
Czike Bernadett: A pedagógusszerep változása
Kurucz Rózsa (szerk.): Montessori-pedagógia
Bodoni Ágnes: Reformpedagógia
Németh András – Mikonya György – Skiera Ehrenhard (szerk.): Életreform és reformpedagógia