Üzletanyu ​születik 12 csillagozás

Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

A ​gyermekvállalás sok mindent megváltoztat egy nő életében. Az otthon töltött évek egyedülálló lehetőséget nyújtanak arra, hogy átgondolják az életüket, azt, hogyan szeretnének élni. Hogyan szeretnék élni, mint nő? Mint anya? Mint feleség? Melyik szerepem a legfontosabb a számomra? Mit szeretnék elérni az életben?

Nem szeretnék évekig nem megbecsült tagja lenni a társadalomnak, csak azért, mert a gyermekem bármikor megbetegedhet és ez kényelmetlen a munkaadómnak.
Nem szeretnék reggel rohanni az iskolából a munkahelyre, este rohanni a munkahelyről az iskolába-óvodába a gyerekekért, hogy aztán együtt tölthessünk a napból hátralevő 1-2 órát.
Nem szeretnék mindennap egy síró gyereket hagyni a bölcsődében, aki utálja az egészet és még nem érti, miért muszáj a maminak elmennie.
Távmunka, részmunkaidő kéne – de ilyeneket csak elvétve találni Magyarországon. De akkor mi lehet a megoldás? Erre kerestem a választ éveken át, és megtaláltam!

Ebből a könyvből… (tovább)

>!
Gazdagmami, 2013
268 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789630884945
>!
Gazdagmami, Budapest, 2012
280 oldal · ISBN: 9789630854238

Enciklopédia 7


Most olvassa 5

Várólistára tette 4

Kívánságlistára tette 14

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

>!
Annamaria_Nagy_Korodi
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Nem tetszett. Kevés benne a gyakorlati tanács, állandóan az volt az érzésem, hogy valaminek az „ingyenes” verzióját olvasom, a több adatért pedig fizetni kell. Pedig az emberek a könyvért is fizettek, nem is keveset! Más reklámkönyvekhez képest alig van benne pluszi információ. Nem veszítesz semmit, ha nem pont ezt olvasod.

1 hozzászólás
>!
gubancos
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Többen is írták, én is csak ezt tudom mondani: a könyv ingyenes hírlevelekből lett összetákolva. Ez olyannyira így van, hogy volt benne egy olyan részlet, hogy „ahogy ebben a levélben is írom” vagy valami ilyesmi, komolyan, még arra sem vette a fáradságot, hogy átnézze a szöveget, nem utal-e valami arra, hogy ez egy levél volt. A Wolf Gábor könyvében is rengeteg az ismétlődés és részletek hírlevelekből, de ő legalább sok példát hoz a könyvben, ebben nincs egy darab sem. Harmadik nekifutásra sikerült csak elolvasni, de tényleg csak azért, hogy ha már megvettem, akkor ne maradjon elolvasatlan.

>!
Wonderwoman
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Ismertem a „gazdagmami” dolgot,de mivel most lett aktuális számomra ezért döntöttem a könyv elolvasása mellett.
Sajnos ez nekem nem jött be.Amolyan tuningnak szánt „képes vagy rá,megtudod csinálni” inspirációs könyv.
Szinte semmi hasznos gyakorlati dolog nincs benne csak olyan ,amit már máshol is hallottam.
Inkább annak ajánlom aki bízonytalan, és még gondolkozik hogy belevágjon-e egy üzletbe vagy nem.Aki ezen túl van annak ez teljesen felesleges könyv.
Azért adok 3 csillagot, mert megrendeltem egy online marketing csomagot ami viszont hasznos,ez megmenti Vida Ági becsületét.

>!
Purpur
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Nagyon szeretem Vida Ági írásait, szinte nap mint nap olvasom őket a facebook-on, hírlevelekben, egyéb fórumokon. Már alig vártam, hogy beleolvassak ebbe a könyvbe is, aztán végül ötösre osztályozzam. És most nagyon csalódott vagyok, hogy ezt mégsem tehetem meg. Arra számítottam, hogy rendet tesz a fejemben a témával kapcsolatban, és jó pár új dolgot tanulhatok majd belőle. Ehhez képest egy nagy, elméleti információhalmaz volt az egész, ami még annak ellenére is összezavart, hogy alig volt benne újdonság. Persze közben rájöttem (gyanúsan sok volt az ismerős rész), hogy Ági szinte az egészet az ingyenes hírlevelekből ollózta össze, ami azért nagyon szomorú, mert egyáltalán nem volt olcsó a könyv. :( Az már csak hab a tortán, hogy lehetett volna benne sokkal, de sokkal több példa, esettanulmány is.

>!
Galambdúc
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Nagyon hasznos és inspiráló könyv, le a kalappal az írója előtt! de jó is volna a nyomdokaiba lépni (erre adok esélyt, mert a könyv hatására a héten egy VÁ előadásra is elmegyünk, és remélem, az is hasonlóan lelkesítő és motiváló lesz!) Kicsit több példa elkélt volna, de ez már csak az én heppem.

>!
Mariann_Czenema P
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Vannak benne egész jó, azonnal használható ötletek; valamint olyanok, amin el lehet agyalni; de egyfelől 2012 óta elég sok minden változott, főleg a facebookon, másfelől két dolog miatt adtam kevesebb csillagot:
– túl sok az angolszász elnevezés, ott is, ahol már van magyar.
– eszelősen sok a melléütés, helyesírási hiba!!!
(ettől meg lelombozóan hitelét veszít a mű :/ )

Amúgy szerintem ehhez a könyvhöz kell némi alap marketing tudás, a nélkül a második fele kicsit kínai, mert kevés benne a hétköznapi példa, inkább elméleti kézikönyv.

>!
eMeR
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Ez a könyv azoknak lesz nagyon jó, akik még hezitálnak, hogy indítsanak-e vállalkozást. Megéri, nem éri? Csináljam, ne csináljam?
A hezitálókat szépen átlendíti a holtponton, hogy miért érdemes belevágni és ezt hogyan kezdjék el, az ötlettől a kutatásig.

Azoknak viszont akik ezen a ponton már túl vannak, tudják hogy megcsinálják a saját vállalkozásuk, megvan az tlet és túl vannak a piackutatáson, nekik túl sok újat nem fog adni. De azért találni fognak egy-két érdekességet :)

>!
Johanna_Császár
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

A legjobb lökést adja, ha kételkedsz benne, hogy online kellene vállalkoznod. Mentes a hurráoptimizmustól, sokkal inkább a valóságot adja át. Nincs gyerekem (egy ideig még biztosan nem is lesz :D), mégis úgy éreztem, abszolút beleillek a célcsoportba. Pozitív élmény volt, mindenképpen. És útbaigazított, megadta a helyes irányt.

>!
_apisun_
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Nagyon hasznos könyv, inspiráló a saját vállalkozás elindítása terén. Viszont nagyon sok benne az elírás, ez eléggé zavaró, csökkenti a könyv színvonalát. De a tartalom miatt jár az öt csillag.

>!
Szigeti_Gabriella
Vida Ágnes: Üzletanyu születik

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Hiánypótló.


Népszerű idézetek

>!
nagytimi85

[A Nobel díjasok többségének] az átlagnál kicsit magasabb az IQ-ja, de egyáltalán nem a legmagasabbak közé tartozik. És a Nobel díjasok javarésze nem a világ leghíresebb egyetemeiről került ki. Egy tulajdonságban azonban megegyeztek: mindegyikük jó eredményt ért el a tégla-takaró teszten.
A tégla-takaró teszt nagyon egyszerű (…): Írj le 1 perc alatt minél több megoldást arra, mire lehet használni egy téglát és egy takarót! (…)
Az emberek javarésze olyasmiket ír, hogy „házat lehet építeni belőle”, „be lehet vele takarózni”. A magas IQ-jú emberek többsége is ilyeneket írt le. A Nobel-díjasok válaszai között azonban ilyenek szerepeltek: „le lehet vele takarni az autót, hogy ne jegesedjen télen”, „be lehet vele dobni egy ablakot”, „ejtőernyőnek lehet használni”, „rajzolni lehet vele a földre”, (…) stb.
A Nobel-díjasok olyasvalamit tudtak, ami jóval túlmutat az intelligencián: kreatívan használni, átdefiniálni hétköznapi tárgyakat. Ez az, amire nem csak egy tudósnak, de egy mai kisvállalkozónak is szüksége van: kicsiből, egyszerűből kis fifikával nagyot, komplexet, értékeset hozni létre!

35. oldal, A Gondolkodás Forradalma (Gazdagmami, 2012)

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Kapcsolódó szócikkek: intelligencia · kreativitás · Nobel-díj
>!
Iłđi

"Lehetőségei mindenkinek vannak, csak van, aki nem ott keresi őket, ahol vannak, mert a komfortzónáján belül keresgél és nem mer kilépni belőle.

20. oldal

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

>!
Purpur

A tanulás a legolcsóbb ár, amit a sikerért fizethetsz.

252. oldal

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

>!
Iłđi

Valójában nincs olyan tudás, aminek nincs piaca, csak olyan emberek vannak, akik még nem látják, kinek és hogyan van szükségük a tudásukra.

74. oldal

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

>!
nagytimi85

Sokan azért nem teszik meg az első lépést, mert fogalmuk sincs, mi lesz a következő. És itt hibáznak. Az elinduláshoz ugyanis nem kell előre látnod az EGÉSZ utat. Az első lépést kell látnod, azt a rövid utat, ami az első bevételekhez vezet.

43. oldal, A Gondolkodás Forradalma (Gazdagmami, 2012)

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

>!
Éva_Katonáné_Szabó

Ahhoz, hogy ebben a változó világban egy nő helyt tudjon állni, meg kell tanulnia a kezébe venni a sorsát.

13-14. oldal, Bevezetés - Üzletanyu születik (Gazdagmami Kiadó, 2012)

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

>!
nagytimi85

Hogy mennyire számít a láthatóság? Szerinted ki fedezte fel Amerikát? Kolumbusz jut elsőre eszedbe, ugye? A probléma azonban az, hogy nem ő volt, hanem egy Zheng He nevű admirális, aki hét alkalommal is meglátogatta Amerika partjait 1405-23 között 317 hajóval és 28 ezer főnyi legénységgel, éppen 71 évvel Kolumbusz előtt! Miért emlékszünk mégis a mindössze 3 hajóval India partjait kereső Kolombuszra? Mert ő maradt fent a történelemkönyvekben, az ő híre járt szájról szájra, könyvek és filmek készültek róla. Ő lett látható kettőjük közül, és így az ő neve maradt fenn. Kolumbusznak jobb volt a marketingje, ha úgy tetszik.

41. oldal, A gondolkodás forradalma (Gazdagmami, 2012)

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Kapcsolódó szócikkek: marketing
>!
nagytimi85

Nincs meggyőzőbb egy őszinte, sugárzó, magával összhangban lévő személyiségnél.

41. oldal, A Gondolkodás Forradalma (Gazdagmami, 2012)

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

>!
nagytimi85

Szándékosan nem írom azt, hogy „legyél te a leghangosabb”, mert ez a módszer mára kifulladt: mindenki reklámozott, mindenki egyre nagyobbat akart szólni, egyre hangosabb akart lenni, ma már a reklámvakság és reklámsüketség korát éljük. Sokkal szisztematikusabb és finomabb eszközök kellenek hozzá, hogy észrevegyenek és téged válasszanak. Mint ahogyan egy nőt sem lehet meghódítani, úgy hogy az arcába ordítasz.

42. oldal, A Gondolkodás Forradalma (Gazdagmami, 2012)

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét

Kapcsolódó szócikkek: reklám
>!
nagytimi85

A jó munkához nem kell idő. A jó munkához gondolkodni kell. Az pedig bármikor, bárhol lehet. Én sem vagyok időmilliomos, amikor pedig vállalkozni kezdtem, még ennyire sem voltam az: egy 4 hónapos és egy 2 éves picurral voltam otthon. Az idő nagy részében fejben dolgoztam. Kitaláltam, megterveztem, mit fogok csinálni, amikor eljön a saját 10-20-30 nyugodt percem és végre érdemben tudok majd dolgozni is valamit. Amikor pedig leültem a gép elé, akkor már nem azzal töltöttem az időt, hogy ráhangolódtam a munkára, meg kitaláltam, mit is kéne ma csinálni, hanem azzal, hogy gyorsan elvégeztem azt, amit fejben már régen megterveztem. (…)
Ma azt látom, az ügyfeleim, a vállalkozásaikat indító anyukák ugyanezt teszik. Kihasználják az esti nyugodt órákat, vagy a hajnali csendet (…). Észreveszik, hol lehet fölös 10-20 perceket lecsippenteni a mindennapokból, amit a céljaik elérésére, munkára és tanulásra fordíthatnak. Megtanulnak mosogatás közben blogbejegyzést írni, játszótéren marketing stratégiát tervezni és még élvezik is.

46-47. oldal, A Gondolkodás Forradalma (Gazdagmami, 2012)

Vida Ágnes: Üzletanyu születik Minden, amit egy nőnek tudnia kell arról, hogyan indítsa el és vigye sikerre a saját üzletét


Hasonló könyvek címkék alapján

Várhegyi Tamás: Első Milliód az Interneten
Clara Shih: A Facebook kora
Bártfai Balázs: Tartalommarketing a gyakorlatban
Jeff Walker: Launch
Szabó Tibor (szerk.): A cégmenedzselés kézikönyve
Domán Zsolt – Szőke András: Online kampányok csúcsra járatva
Szilágyi Győző: Háború ez is
Russell Brunson: Szakértői mesterfogások
Russell Brunson: Online marketing mesterfogások
Bohnné Keleti Katalin: Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak