Ahhoz, hogy egy reklám valóban átütő; erejű; legyen, az alábbi öt dolognak kell teljesülnie 1. Irányítsa magára a figyelmet ; 2. Mutasson egy előnyt az embereknek; 3. Bizonyítsa azt be; 4. Vegye rá az embereket, hogy ragadják meg ezt az elő; 5. Buzdítson cselekvésre. Egyetlen reklám sem tudja ugyanis ösztönözni az értékesítés t,ha nem olvassák el;nem olvassák el, ha nem látják meg; és nem látják meg, ha nem irányítja magára a figyelmet.
Hogyan írjunk jó reklámszöveget? 2 csillagozás
Rövid tanfolyam

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Marketing Bagolyvár
Most olvassa 1
Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 5
Kölcsönkérné 2
Hasonló könyvek címkék alapján
- Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép 85% ·
Összehasonlítás - Robin Williams: Tervezz bátran! 96% ·
Összehasonlítás - Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában ·
Összehasonlítás - Kaszás György: Reklámcsinálás ·
Összehasonlítás - L. Carbone – Rhédey S. István: Saját kezűleg: Online marketing ·
Összehasonlítás - David Ogilvy: Ogilvy a reklámról 87% ·
Összehasonlítás - Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi ·
Összehasonlítás - Jeffrey Robinson: Manipulátorok ·
Összehasonlítás - Al Ries – Jack Trout: Karrierlift ·
Összehasonlítás - Paul Garrison: Exponenciális marketing ·
Összehasonlítás