Hogyan ​írjunk jó reklámszöveget? 2 csillagozás

Rövid tanfolyam
Victor O. Schwab: Hogyan írjunk jó reklámszöveget?

Ahhoz, hogy egy reklám valóban átütő; erejű; legyen, az alábbi öt dolognak kell teljesülnie 1. Irányítsa magára a figyelmet ; 2. Mutasson egy előnyt az embereknek; 3. Bizonyítsa azt be; 4. Vegye rá az embereket, hogy ragadják meg ezt az elő; 5. Buzdítson cselekvésre. Egyetlen reklám sem tudja ugyanis ösztönözni az értékesítés t,ha nem olvassák el;nem olvassák el, ha nem látják meg; és nem látják meg, ha nem irányítja magára a figyelmet.

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Marketing Bagolyvár

>!
Bagolyvár, Budapest, 2002
234 oldal · ISBN: 9639197874 · Fordította: Jánossy Ilona

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 5

Kölcsönkérné 2


Hasonló könyvek címkék alapján

Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Robin Williams: Tervezz bátran!
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Kaszás György: Reklámcsinálás
L. Carbone – Rhédey S. István: Saját kezűleg: Online marketing
David Ogilvy: Ogilvy a reklámról
Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi
Jeffrey Robinson: Manipulátorok
Al Ries – Jack Trout: Karrierlift
Paul Garrison: Exponenciális marketing