Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.
A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.
A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.
Borkommunikáció 0 csillagozás
Aszútól a zenitig

Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 2
Népszerű idézetek
gjudit8>!








A bölcsek szerint rendkívül egyszerű az emberi boldogság titka: nem szabad sem az egészségünket, sem a feleségünket, sem a fizetésünket másokéhoz hasonlítani. Igyunk hát erre!
Veszelszki Ágnes (szerk.): Borkommunikáció Aszútól a zenitig
Hasonló könyvek címkék alapján
- Joanna Simon: A borokról ·
Összehasonlítás - Balázs Géza – Viga Gyula (szerk.): Közelítések a pálinkakultúrához ·
Összehasonlítás - Bernáth Erik: Társasági italok ·
Összehasonlítás - Szuna Noémi: Kávé 87% ·
Összehasonlítás - Így főznek a magyar birkózók / How Hungarian Wrestlers Cook ·
Összehasonlítás - Hugh Johnson: A bor története ·
Összehasonlítás - Borok királya – királyok bora ·
Összehasonlítás - Keller Miklós – Érczhegyi László – Török Sándor: Pálinka, csemegebor, pezsgő
·
Összehasonlítás - Christian Callec: Borok enciklopédiája ·
Összehasonlítás - Jim Ainsworth – Simon Woods: Fehérborok
·
Összehasonlítás