Borkommunikáció 0 csillagozás

Aszútól a zenitig
Veszelszki Ágnes (szerk.): Borkommunikáció

Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.
A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.
A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.

>!
Századvég, 2018
302 oldal · keménytáblás · ISBN: 9786155164385

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 3


Népszerű idézetek

gjudit8>!

A bölcsek szerint rendkívül egyszerű az emberi boldogság titka: nem szabad sem az egészségünket, sem a feleségünket, sem a fizetésünket másokéhoz hasonlítani. Igyunk hát erre!


Hasonló könyvek címkék alapján

Joanna Simon: A borokról
Balázs Géza – Viga Gyula (szerk.): Közelítések a pálinkakultúrához
Bernáth Erik: Társasági italok
Szuna Noémi: Kávé
Így főznek a magyar birkózók / How Hungarian Wrestlers Cook
Hugh Johnson: A bor története
Borok királya – királyok bora
Keller Miklós – Érczhegyi László – Török Sándor: Pálinka, csemegebor, pezsgő
Christian Callec: Borok enciklopédiája
Jim Ainsworth – Simon Woods: Fehérborok