Bridge ​generáció 17 csillagozás

Álmokból üzletet: Prezi, Ustream, LogMeIn
Veiszer Alinda: Bridge generáció

Veiszer ​Alinda Prima Primissima-díjas riporter. 2011-ig kulturális televíziós műsorok házigazdája, melyek közül a leghosszabb ideig, öt évig, a Záróra című portrésorozata futott. Elsősorban beszélgetéseket készít, közéleti és kulturális témákban. Most fiatal ötletemberekkel készített interjúkat arról, hogyan épül a sikeres üzlet. Az interjúk történetté álltak össze. A Bridge Generáció történetévé.
Veiszer Alinda új kötete betekintést enged az első három magyar startup vállakozás, a Prezi, a LogMeIn és a Ustream életébe. Az ismert televíziós műsorvezető-szerkesztőtől megszokott, izgalmas interjúkban, történetekben a tulajdonosok személyes gondolatain keresztül ismerhetjük meg e cégek történetét, mindennapjait. Őszintén vallanak a kezdetek nehézségeiről, a sikerhez vezető útról, a kitűzött célokról, sikerekről és bukásokról, csakúgy mint sajátos élet- és cégfilozófiájukról, illetve az általuk létrehozott Budapest Bridge céljairól.
LogMeIn, Prezi, Ustream. A startup… (tovább)

>!
Kossuth, Budapest, 2013
200 oldal · ISBN: 9789630976398

Kedvencelte 1

Most olvassa 6

Várólistára tette 14

Kívánságlistára tette 10


Kiemelt értékelések

>!
makitra MP
Veiszer Alinda: Bridge generáció

Veiszer Alinda: Bridge generáció Álmokból üzletet: Prezi, Ustream, LogMeIn

Érdekes, interjúkkal, részletes információkkal megtűzdelt marketing-könyv, azonban most a célt méltányolni tudtam. Mégpedig azt a szándékot, hogy egy másfajta, hazánkban még jóformán ismeretlen vállalkozási formát és struktúrát mutasson be.

Közbizalom terén jelentősen kihívásokkal küszködünk, melynek okait nem boncolgatja a kötet, így nem is fullad olcsó politizálásba. Helyette a világpiacon is sikeres „startup” cégek alapítói, vezetői vallanak arról, hogy mi kell ahhoz, hogy jól működő vállalkozást építhessünk ki. Hasznos tippeket kapunk, az önirónia és önfejlesztés képességének hangsúlyozása, a rugalmasság pedig mind olyan tényezők, melyet a mindennapi életben is hasznosítani tudunk.

Emellett akár egyfajta kézikönyvként is használhatjuk a BridgeBudapest-program népszerűsítéseként megjelent könyvet, hiszen megismerhetjük belőle a startup cégek indításához szükséges lényeges tényezőket.

De én már annyit mindenképpen nyertem belőle, hogy az olvasás után úgy éreztem, hogy jó magyarnak lenni a világon, és nem foglalkoztam a napi politikai eget-földet rengető marhaságaival.

2 hozzászólás
>!
Rits P
Veiszer Alinda: Bridge generáció

Veiszer Alinda: Bridge generáció Álmokból üzletet: Prezi, Ustream, LogMeIn

Több területen hiányoltam a részleteket és a mélyebbre ásást, de a téma 5 csillagos és a főszereplők is.
Sikeres startup vállalkozások, állami támogatások és mutyik nélkül.
Itthon kevésbé ismert márkák és termékek, mégis milliók használják világszerte és dollármilliókat fektetnek ehhez értő vállalatok.
És ami ennél sokkal fontosabb:
„De a boldogságot csak úgy lehet elérni, ha olyan országban élünk, ahol a benne élőknek van víziójuk arról, hogy milyen országban szeretnének élni, és ha kell tesznek is azért, hogy ez megvalósuljon”
Ők tesznek érte, és azért is hogy másoknak is sikerülhessen, az ami nekik összejött. Azt hiszem minden nagy cég életéhez hozzá kellene, hogy tartozzon a komolyabb társadalmi szerepvállalás.
Viva Bridge Budapest!

>!
JUEX
Veiszer Alinda: Bridge generáció

Veiszer Alinda: Bridge generáció Álmokból üzletet: Prezi, Ustream, LogMeIn

Szemlélet formáló. Minden elismerésem a Bridge Budapest azon igyekezetéhez, hogy elterjesszen az alapítók által vallott modern üzleti és önmegvalósítási kultúrát a magyar vállalkozói köztudatban. Érdekes olvasmányos lett a kötet, tele őszinte mondanivalóval.

Igen, vannak szóismétlések, elírások a szövegben, de ezek cseppet sem rontják az élvezeti értékét. Hiszen épp arról van szó, hogy ne akadjunk le kisstílűen hibákon, mert csak az nem hibázik, aki nem tesz semmit. Ha a lektorálás elhagyásával gyorsabban és olcsóbban jött ki a kötet, akkor ez jó döntés volt, mert a cél érdekében történt (lsd: Lean)

Kiemelkedő az a tudatosság, amivel a Prezi építi saját céges kultúráját, ebben valamivel előrébb jár a másik két főszereplőtől is. Kettő példányom van a könyvből, de nem tudom kinek ajándékozzam a másodikat, olyan sok személynek lenne szüksége rá.

>!
judkacag
Veiszer Alinda: Bridge generáció

Veiszer Alinda: Bridge generáció Álmokból üzletet: Prezi, Ustream, LogMeIn

Csatlakozom az olvasott kommentekhez. A könyv tartalmilag tényleg jó, de azok a hibák… Azok a bosszantó nem egyeztetett alany-állítmányok, a mondatokból hiányzó szavak, elrontott ragozások… Azok vesznek le fél csillagot a könyv értékeléséből.

>!
Péter_Szabolcs_syp
Veiszer Alinda: Bridge generáció

Veiszer Alinda: Bridge generáció Álmokból üzletet: Prezi, Ustream, LogMeIn

A Kossuth Kiadó láthatólag nem lektorálta vagy korrektúrázta a könyvet, ami sajnos manapság elég elterjedt. Az idegesítő hibáktól eltekintve nagyon érdekes a téma, a három magyar (kötődésű) startupról, magáról a startup-létről tényleg fontos dolgokat tudtam meg belőle. És éljen a Bridge Budapest! :)

>!
csuriburi
Veiszer Alinda: Bridge generáció

Veiszer Alinda: Bridge generáció Álmokból üzletet: Prezi, Ustream, LogMeIn

Informatív, könnyen emészthető. Egy beadandóhoz olvastam belőle a Preziről.

>!
rekucimucika
Veiszer Alinda: Bridge generáció

Veiszer Alinda: Bridge generáció Álmokból üzletet: Prezi, Ustream, LogMeIn

Ez a könyv… Első gondolatom az volt, hogy szegény fák. Eleve nem egy vaskos mű, de ha megszerkesztenénk úgy, hogy normális margóméretei legyenek, azokkal az óriásbuborékokkal is kezdenénk valamit és nem raknánk ki egymás mellé folyamatos szövegben és idézetként ugyanazt, amit az egyik interjúalany mond, mindjárt nem lenne 100 oldal sem. Engem nem kötöttek le sem a mini-interjúk, sem a közbeékelt „érdekességek”. Ettől a könyvtől nem fogok hanyatt-homlok rohanni, hogy egy startup cégnél dolgozzak. Egyedül a Fehér Gyulával készült interjún kacagtam, de az is amiatt volt, mert tetszett a stílusa.


Hasonló könyvek címkék alapján

Máté Krisztina: Az első millióm
Csíkszentmihályi Mihály: Jó üzlet – Vezetés, áramlat és az értelem keresése
Nógrádi Bence: Hétköznapi harcosok II.
Jánosa András: Üzleti intelligencia alkalmazások
Varga Zsuzsa: A pénz dicsérete
Kulcsár Balázs: A kiszervezés
Langer Katalin – Raátz Judit: Üzleti kommunikáció
Rekettye Gábor: Az ár a marketingben
Nándor Éva: Az üzleti tanácsadás marketingje – A tanácsadási szakmáról, az alkalmazott módszerekről, a tanácsadó cégek marketingjéről
Hofmeister-Tóth Ágnes: Fogyasztói magatartás