Marketing-tevékenység 0 csillagozás

Esettanulmány-gyűjtemény a 0002-06-os modulhoz
Végné Faddi Andrea: Marketing-tevékenység

A modulrendszerű képzés bevezetése újabb szakmai kihívások elé állítja a marketinget oktató szaktanárokat, hiszen a szükséges elméleti ismeretek átadásán kívül gyakorlati feladatokkal, szemelvényekkel, forrásanyagokkal is színesíteniük kell a tananyagot. Az esettanulmány-gyűjtemény követi a modul követelményrendszerének felépítését.

>!
Műszaki, Budapest, 2008
148 oldal · ISBN: 9789631660562


Hasonló könyvek címkék alapján

Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők
Popper Péter: Praxis avagy angyalok a tű fokán
Boldizsár Ildikó (szerk.): Meseterápia a gyakorlatban
Róth József – Adorján Csaba – Lukács János – Veit József: Számviteli esettanulmányok 2004.
Szabó Mária – Pálinkó Éva: Vállalati pénzügyek – Példatár és esettanulmányok
Szegedi Zoltán (szerk.): Logisztika-menedzsment esettanulmányok
Kenéz András (szerk.): Menedzsment a kultúrában
Irvin D. Yalom: A terápia ajándéka