Vállalkozási ​szervezetek és stratégiák 0 csillagozás

Vecsenyi János: Vállalkozási szervezetek és stratégiák

A vállalkozások dzsungelében nem könnyű eligazodni. Ragadozó és sérülékeny vállalkozások éppúgy vannak, mint kis- és nagyvállalkozók. A túlélésért küzdenek mindahányan, de nem egyforma eszközökkel. Könyvem áttekintést nyújt a kis- és nagyvállalkozások működéséről. Szeretnék mindazoknak tájékozódási pontokkal szolgálni, akik
• vállalkoznak, vagy vállalkoznának, és ebből a könyvből is szeretnének tájékozódni, hogy mit tegyenek induló vagy már működő vállalkozásuk sikeréért;
• vállalkozások finanszírozásával foglalkoznak és szeretnének betekintést szerezni ügyfeleik világába; végül, de nem utolsó sorban
• egyetemi és főiskolai hallgatóként most ismerkednek a szervezetek világával, abban a reményben, hogy ebből a könyvből megtudják, milyen szervezetekben találhatnak egyéniségüknek, ambíciójuknak megfelelő teret.

>!
Aula, 1999
442 oldal · keménytáblás · ISBN: 9639078980

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing
Porkoláb Imre – Porkoláb-Minarik Annamária: Vállalati gerillák
Štefan Kassay: Stratégiai kommunikáció
Bayer József: Vezetési modellek – vezetési stílusok
Eli Goldratt – Jeff Cox: A cél
Jeffrey K. Liker: A Toyota-módszer
Gino Wickman – Mike Paton: Vedd kezedbe a vállalkozásod
Sharon Rowe: Merj kicsi maradni!
Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi
Gazdag László: A menedzsment alapjai