A vállalkozások dzsungelében nem könnyű eligazodni. Ragadozó és sérülékeny vállalkozások éppúgy vannak, mint kis- és nagyvállalkozók. A túlélésért küzdenek mindahányan, de nem egyforma eszközökkel. Könyvem áttekintést nyújt a kis- és nagyvállalkozások működéséről. Szeretnék mindazoknak tájékozódási pontokkal szolgálni, akik
• vállalkoznak, vagy vállalkoznának, és ebből a könyvből is szeretnének tájékozódni, hogy mit tegyenek induló vagy már működő vállalkozásuk sikeréért;
• vállalkozások finanszírozásával foglalkoznak és szeretnének betekintést szerezni ügyfeleik világába; végül, de nem utolsó sorban
• egyetemi és főiskolai hallgatóként most ismerkednek a szervezetek világával, abban a reményben, hogy ebből a könyvből megtudják, milyen szervezetekben találhatnak egyéniségüknek, ambíciójuknak megfelelő teret.
Vállalkozási szervezetek és stratégiák 0 csillagozás
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing ·
Összehasonlítás - Porkoláb Imre – Porkoláb-Minarik Annamária: Vállalati gerillák ·
Összehasonlítás - Štefan Kassay: Stratégiai kommunikáció ·
Összehasonlítás - Bayer József: Vezetési modellek – vezetési stílusok ·
Összehasonlítás - Eli Goldratt – Jeff Cox: A cél ·
Összehasonlítás - Jeffrey K. Liker: A Toyota-módszer ·
Összehasonlítás - Gino Wickman – Mike Paton: Vedd kezedbe a vállalkozásod ·
Összehasonlítás - Sharon Rowe: Merj kicsi maradni! ·
Összehasonlítás - Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi ·
Összehasonlítás - Gazdag László: A menedzsment alapjai ·
Összehasonlítás