A hátrányos helyzet is azon fogalmaink közé tartozik, mellyel nap mint nap szembesülünk mind a közbeszédben, mind a hírértékű médiaüzeneteken keresztül. Ezért tartalma rendkívül sokrétű, köznapi és tudományos értelmezésekkel egyaránt találkozunk. A szerzők arra vállalkoznak, hogy a hátrányos helyzet pedagógiáját elhelyezzék a tudományok rendszerében és feltárják más tudományokkal való kapcsolatát is. Megközelítésmódjukat alapvetően az interdiszciplinaritás jellemzi, melyen belül különösen a jogtudománnyal való kapcsolatot emeljük ki. Ebben a vonatkozásban hiánypótló könyvet tartunk a kezünkben.
A hátrányos helyzet pedagógiája 0 csillagozás
Várólistára tette 1
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Szvatkó Anna (szerk.): Billenések ·
Összehasonlítás - F. Földi Rita: Hiperaktivitás és tanulási zavarok ·
Összehasonlítás - Tony Attwood: Különös gyerekek 88% ·
Összehasonlítás - Göllesz Viktor (szerk.): A gyógypedagógia alapproblémái ·
Összehasonlítás - Benedek László: Játék és pszichoterápia ·
Összehasonlítás - Henning Köhler: Rossz gyerekek pedig nincsenek ·
Összehasonlítás - Henning Köhler: Félénk, szomorú és nyugtalan gyerekekről ·
Összehasonlítás - Dan Goodley: Fogyatékosságtudomány ·
Összehasonlítás - Vassné Kovács Emőke (szerk.): Szemelvények a hadarás témaköréből ·
Összehasonlítás - Sulyomi-Schulmann Adolf: A beszédhibák elhárítása különös tekintettel a dadogásra ·
Összehasonlítás