A ​hátrányos helyzet pedagógiája 0 csillagozás

Várnagy Elemér – Várnagy Péter: A hátrányos helyzet pedagógiája

A hátrányos helyzet is azon fogalmaink közé tartozik, mellyel nap mint nap szembesülünk mind a közbeszédben, mind a hírértékű médiaüzeneteken keresztül. Ezért tartalma rendkívül sokrétű, köznapi és tudományos értelmezésekkel egyaránt találkozunk. A szerzők arra vállalkoznak, hogy a hátrányos helyzet pedagógiáját elhelyezzék a tudományok rendszerében és feltárják más tudományokkal való kapcsolatát is. Megközelítésmódjukat alapvetően az interdiszciplinaritás jellemzi, melyen belül különösen a jogtudománnyal való kapcsolatot emeljük ki. Ebben a vonatkozásban hiánypótló könyvet tartunk a kezünkben.

>!
Corvinus, 2000
168 oldal · puhatáblás · ISBN: 9639062324

Várólistára tette 1

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Szvatkó Anna (szerk.): Billenések
F. Földi Rita: Hiperaktivitás és tanulási zavarok
Tony Attwood: Különös gyerekek
Göllesz Viktor (szerk.): A gyógypedagógia alapproblémái
Benedek László: Játék és pszichoterápia
Henning Köhler: Rossz gyerekek pedig nincsenek
Henning Köhler: Félénk, szomorú és nyugtalan gyerekekről
Dan Goodley: Fogyatékosságtudomány
Vassné Kovács Emőke (szerk.): Szemelvények a hadarás témaköréből
Sulyomi-Schulmann Adolf: A beszédhibák elhárítása különös tekintettel a dadogásra