Az ​amerikai business 0 csillagozás

Vállalati stratégia és management
Varga György: Az amerikai business

A ​szerző az Egyesült Államokban szerzett személyes tapasztalatai és tanulmányai, továbbá gazdag irodalmi források alapján mutatja be az amerikai vállalatok működését. A könyv a jelenlegi vállalkozási formák leírása mellett bepillantást enged a nagy részvénytársaságok – pl. a General Motors, a Ford és mások – irányítási rendszerébe. Tárgyalja a hatáskörök elhatárolásának problémáit, a vezetők döntési szabadságát meghatározó tényezőket. Külön fejezetben foglalkozik a kockázat, a bizonytalanság és a tervezés összefüggéseivel, a kockázati tényezők szerepével a gazdasági döntésekben.
A mű nagy része a vállalati stratégia értelmezésének és kialakításának kérdéseit, továbbá a vállalati tervezés és előrejelzés módszereit tárgyalja. A szerző mind a stratégiai, mind a tervezési kérdéseket vállalati példákkal illusztrálja.
A könyv végül bemutatja az amerikai vállalkozások marketing tevékenységének egyes – különösen a termék- és az árpolitikával összefüggő – területeit, továbbá… (tovább)

>!
Közgazdasági és Jogi, Budapest, 1970
438 oldal · keménytáblás

Hasonló könyvek címkék alapján

Jim Lancaster – Emily Adams: A menedzsment munkája
Bélyácz Iván: Stratégiai beruházások és reálopciók
Vecsenyi János: Vállalkozási szervezetek és stratégiák
Csath Magdolna: Stratégiai vezetés – vállalkozás
Skaliczki Judit: Stratégiai tervezés
Pálfi Éva: Vállalkozásból világmárka
Lee Iacocca: Egy menedzser élete
Pálfi Éva: Stílusos Márkastratégia csúcshatásra tervezve
Chris Edward – John Ward – Andy Bytheway: Az információs rendszerek alapjai
Robert S. Kaplan – Robin Cooper: Költség & hatás