Ma már szinte minden vállalat a nemzetközi színtéren versenyez, még akkor is , ha termékei soha nem hagyják el az ország határait. Ezért a nemzetközi gazdasági környezet, a nemzetközi piacok, az új marketingmegoldások ismerete szinte kötelező minden üzletember számára. A munka átfogó ismeretek ad a piacok nemzetközi változásairól, a nemzetközi marketing gyorsan változó környezetéről, az ideális marketingmix kialakításának és megvalósításának nehézségeiről, valamint a lehetséges megoldási módozatairól. A könyvet nem csak az értékesítés körében, hanem bármely más területen (termelés, kutatás, humánerőforrás- menedzsment stb.) dolgozó szakembereknek is ajánlom.
Nemzetközi marketing 1 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing 95% ·
Összehasonlítás - Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok 91% ·
Összehasonlítás - Weiser István: Az árazás 48 törvénye ·
Összehasonlítás - Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete ·
Összehasonlítás - Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban ·
Összehasonlítás - Tóth András: Túlélőkészlet vállalkozóknak ·
Összehasonlítás - Varga Péter: RendezvényBiblia ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: Látogatókból vevőt ·
Összehasonlítás - Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe ·
Összehasonlítás - Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing kisvállalkozóknak ·
Összehasonlítás