Nemzetközi ​marketing 1 csillagozás

Tóth Tamás: Nemzetközi marketing

Ma már szinte minden vállalat a nemzetközi színtéren versenyez, még akkor is , ha termékei soha nem hagyják el az ország határait. Ezért a nemzetközi gazdasági környezet, a nemzetközi piacok, az új marketingmegoldások ismerete szinte kötelező minden üzletember számára. A munka átfogó ismeretek ad a piacok nemzetközi változásairól, a nemzetközi marketing gyorsan változó környezetéről, az ideális marketingmix kialakításának és megvalósításának nehézségeiről, valamint a lehetséges megoldási módozatairól. A könyvet nem csak az értékesítés körében, hanem bármely más területen (termelés, kutatás, humánerőforrás- menedzsment stb.) dolgozó szakembereknek is ajánlom.

>!
Akadémiai, Budapest, 2009
306 oldal · ISBN: 9789630586214

Hasonló könyvek címkék alapján

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing
Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok
Weiser István: Az árazás 48 törvénye
Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban
Tóth András: Túlélőkészlet vállalkozóknak
Varga Péter: RendezvényBiblia
Gál Kristóf: Látogatókból vevőt
Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe
Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing kisvállalkozóknak