Facebook ​marketing 9 csillagozás

Útmutató a közösségi marketinghez
Tóth Mihály: Facebook marketing

Hogyan segíthet a terméked/szolgáltatásod marketingjében a Facebook? Ebben a könyvben módszereket és gyakorlati lépéseket találsz ahhoz, hogy egyszerűen és gyorsan fel tudd építeni a Facebook oldalad. Azt is látni fogod, hogy mivel lehet hűséges és sikeres rajongótábort építeni.A könyv egészen az alapoktól a profi közösségi kommunikációig elkísér majd. Minden működő trükköt és módszert megmutatunk majd a könyvben, hogy sikeres legyél.

>!
Marketing / Netkreativ.hu, Budapest, 2013
204 oldal · ISBN: 9789630865418

Most olvassa 1

Várólistára tette 8

Kívánságlistára tette 3

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

Narutofan98 P>!
Tóth Mihály: Facebook marketing

Tóth Mihály: Facebook marketing Útmutató a közösségi marketinghez

Annak ellenére, hogy mennyire komoly a címe, egész humoros, aranyos kötet. Rövid bekezdézessek, nem annyira száraz anyaggal, amit az ember a „marketing” szó után gondolna. Vagy legalábbis az iskolai tanulmányaid után a marketingre gondolnál. Sok mindent felvet, ami érdekes szerintem.

Annamaria_Nagy_Korodi>!
Tóth Mihály: Facebook marketing

Tóth Mihály: Facebook marketing Útmutató a közösségi marketinghez

Nagyon-nagyon alapszintű könyv. Azoknak jók, akik mostanig soha semmi egyebet nem csináltak a Facebookon csak a gyerekeikről töltöttek fel képeket és ide-oda lájkolgattak, de most valami miatt oldalt kellene építeni és fogalmuk sincs, hogyan kell elkezdeni. Azt az alap információt közli, amelyet bárki intuitív módon is megoldhat a Facebookon. Azoknak, akik már egy ideje oldalakat kezelnek és fejlődni szeretnének, ez a szint nem elegendő sajnos.


Hasonló könyvek címkék alapján

Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
M. Baranyai Anikó: Instáról íróknak
Lévai Richárd: Közösségi kalandozások
Babanics Írisz – Csató Zsuzsi – Heinrich Dorka – Kovács Laci: Útmutató a magyar üzleti Insta világához
Morvai Ádám – Berki Zsolt: Instagram marketing
Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve
Balassa Lilla – Klausz Melinda: A közösségi média mérése
Klausz Melinda: Facebook, Youtube, Wikipedia és társaik
Tóth Anikó Dóra: Jobbra húzott történetek