Nemzetközi ​marketing 0 csillagozás

Törzsök Éva (szerk.): Nemzetközi marketing

Mi a marketingszemlélet lényege?
Miben különbözik a belföldi és a nemzetközi marketing és mi a közös bennük?
Mi a jelentősége az OECD-térségének a nemzetközi marketing szempontjából?
Milyen okai lehetnek a világpiac tagoltságának?
Mik a termelői piac jellegzetes vonásai?
(…)
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre adnak választ a könyv egyes fejezetei. S mivel a japánok piaci sikereit kutatva egy neves szakértő arra a következtetésre jutott, hogy azok semmivel sem tesznek többet, mint ami a marketingkönyvben áll – azt viszont következetesen megteszik – így mi is jó szívvel ajánljuk ezt a könyvet a jelen és a jövő marketingszakembereinek.

>!
Közgazdasági és Jogi, Budapest, 1995
606 oldal · puhatáblás · ISBN: 9632229142

Hasonló könyvek címkék alapján

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing
Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban
Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe
Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok
Kovács Péter: Turizmusmarketing elméletben és gyakorlatban
Mikulás Gábor (szerk.): Információból üzleti érték
Alastair M. Morrison: Turisztikai desztinációmarketing és desztinációmenedzsment
Bonita Kolb: Turisztikai marketing városok és települések számára
Veres Zoltán: A szolgáltatásmarketing alapkönyve
Hofmeister-Tóth Ágnes: A fogyasztói magatartás alapjai