Vásárlói ​magatartás – Ember az élmény és a feladat között 0 csillagozás

Törőcsik Mária: Vásárlói magatartás – Ember az élmény és a feladat között

Valóban makrancos a vásárló? Úgy tapasztaljuk, hogy igen, az egyik tételnél spórol, a másiknál luxus-kiadásra vállalkozik, de nem következetes ebben sem. Az új magatartású vásárlók új kérdéseket tesznek fel a marketing szakmának, az új válaszokhoz új gondolatok, új érzékenység szükséges.

Ez a könyv átfogja a vásárlói magatartás legfontosabb területeit, a szerző által megfogalmazott izgalmas modell segíti a befolyásoló tényezők hatásának, a vásárló háziasszonyok lelkivilágának megértését, végeredményben a vállalati marketingdöntések meghozatalát.

A szakma művelőinek, a témákör tanulóinak, a fogyasztói társadalom működése iránt érdeklődőknek ajánlom ezt az empátiával megírt munkát azzal a jóleső érzéssel, hogy reményeim szerint együtt osztozunk az igényes olvasmány élményében.

Tomcsányi Pál, az MTA rendes tagja

>!
Akadémiai, Budapest, 2009
312 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789630583978

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 4


Hasonló könyvek címkék alapján

Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Sas István: Reklám és pszichológia
Naresh K. Malhotra: Marketingkutatás
J. Walker Smith – Ann Clurman: Generációk, márkák, célcsoportok
Frederik Pohl – C. M. Kornbluth: A Venus-üzlet
Frederik Pohl: Reklámhadjárat
Robin Williams: Tervezz bátran!
Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről
Gary Vaynerchuk: Balegyenes, jobb horog
Jeff Walker: Launch