3ds ​max 7 0 csillagozás

Alapvető technikák középhaladóknak
Ted Boardman: 3ds max 7

Ebben ​a kötetben a szerző, Ted Boardman, a térgrafika és -animáció egyik piacvezető programjához kínál átfogó útmutatót. Nem csak azt tanulhatjuk meg belőle, hogyan készíthetünk modelleket és animációkat a 3DS Max 7-ben, hanem megérthetjük a program működési elvét is. A könyv példáinak és gyakorlatainak elvégzése során felfedezzük a Max 7 új szolgáltatásait, amelyek még erőteljesebbé és könnyebben használhatóvá teszik a programot. Akár kezdők, akár öreg rókák vagyunk, akik hatékonyabbá szeretnék tenni a munkát, az alábbi témakörök részletes tárgyalásából sok hasznos dolgot tanulhatunk:

Hatékony modellezés síkbeli alakzatokkal

Rugalmas modellezés görbék kifeszítésével

A jelenetek megvilágításának és az anyagok használatának legjobb módjai, amelyek a lehető leggördülékenyebbé teszik az együttműködést más alkalmazásokkal, például a Discreet Combustion programjával a csoportmunka során

A pontosabb szabályozást lehetővé tevő animációs eljárások és… (tovább)

>!
Kiskapu, Budapest, 2006
480 oldal · ISBN: 9789639637047

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Fehér György – Szunyoghy András: Kis rajziskola
Maria Eigl: Akvarellfestés – Romantikus helyek
Szeles Irén (szerk.): Szövegszerkesztés
Kupcsikné Fitus Ilona: Adatbázisok Példatár
Szirmay-Kalos László: Számítógépes grafika
Axel Plenge: Grafika a Commodore 64-esen
Jakab Zsolt: Készíts Te is játékprogramot!
Bodnár Ibolya – Nagy Zoltán: Számítógépes prezentáció és grafika
Nádaskuti Ákos: Adobe Premiere 4. és 5. változat
Budai Attila: A számítógépes grafika