Esély ​vagy sorscsapás? 0 csillagozás

A hiperaktív, figyelemzavarral küzdő gyerekek helyzete Magyarországon
Szűcs Marianna: Esély vagy sorscsapás?

E könyv a HKZ-s (hiperkinetikus, vagyis túlmozgásos) gyermekek és szüleik problémáinak bemutatásához szeretné az első néhány lépést megtenni tudományos igénnyel.
A normál, nemritkán kimagaslóan magas intelligenciájú, de az iskolai tanulásban hiperaktivitás és/vagy figyelemzavar, részképességzavarok miatt sikertelen, beilleszkedési zavarokkal küzdő gyermekek és fiatalok problémái hazánkban az utóbbi három évtizedben kerültek a tudományos – elsősorban a pszichológiai, a pedagógiai és a gyógypedagógiai – érdeklődés középpontjába.
Az olyan alapvetően organikus eredetű probléma, mint a HKZ, jelentős pszichés, családi és anyagi gondok felhalmozódását okozza a mai Magyarországon.
( A szerző)

Könyvünket elsősorban pedagógusoknak és pedagógusjelölteknek, a segítőterületek szakembereinek, az érintett szülőknek, továbbá a téma iránt érdeklődő valamennyi olvasónak ajánljuk.

>!
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2003
228 oldal · ISBN: 9631944670

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 2


Hasonló könyvek címkék alapján

Pinczésné Palásthy Ildikó: Dráma, pedagógia, pszichológia
N. Kollár Katalin – Szabó Éva (szerk.): Pedagógusok pszichológiai kézikönyve I-III.
F. Földi Rita: Hiperaktivitás és tanulási zavarok
Réthy Endréné: A tanítás-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek elemzése
Tony Attwood: Különös gyerekek
Rédai Dorottya – Kövesi Györgyi: Még mindig tabu?
Zászkaliczky Péter (szerk.): A társadalmi és az iskolai integráció feltételrendszere és korlátai
Henning Köhler: Rossz gyerekek pedig nincsenek
Henning Köhler: Félénk, szomorú és nyugtalan gyerekekről
Bodonyi Edit: Modern alternatív iskolák