Hat ​évtized reklámvilága 1 csillagozás

Válogatás az OTP Bank Pénzügytörténeti Gyűjtemény anyagából
Szlanka András: Hat évtized reklámvilága

A ​II. Világháborút követő társadalmi változásokkal átalakult a tulajdonosi szerkezet, meghatározóvá vált az állami tulajdon. Hihetnénk, ebben a gazdasági helyzetben már nincs is szükség reklámra. A politikai és társadalmi célú reklámok mellett azonban hamarosan újjászületett a pénzintézeti reklám is, hiszen 1949.március 1-én megkezdte működését az Országos Takarékpénztár Nemzeti Vállalat. Már az első években számtalan takarékosságra buzdító kisebb-nagyobb plakát és kiadvány jelent meg, melyek számát a folyamatosan bővülő szolgáltatások és reklámeszközök sokszínűsége szaporította. Kötetünk célja, hogy 1949-től napjainkig bemutassuk a takarékpénztár, majd a bank tevékenységének tükrében a pénzintézeti reklám hat évtizedes történetét az egyszerű reklámcéduláktól a ma használatos reklámhordozókig. Bízunk abban, hogy az OTP Bank Pénzügytörténeti Gyűjteményben őrzött és itt bemutatott dokumentum válogatással nem csak egy reklámtörténeti összeállítást , hanem az OTP Bank Nyrt.… (tovább)

>!
Mediabrill, 2009
272 oldal · ISBN: 9789638747365

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Szécsi Noémi – Géra Eleonóra: A modern budapesti úrinő
Tóth Szabolcs Töhötöm: Első leütés
Andor György: Üzleti gazdaságtan
M. Baranyai Anikó: 399+ napnyi sziporka
Bertók Krisztina – Bódi-Schubert Anikó – Iványiné Mészáros Krisztina – Tóth Csaba (szerk.): 75 éves a forint
Burján Ákos – Fellegi Miklós – Galántainé Máté Zsuzsanna – Kovácsné Sipos Ágnes: Adóismeretek
Kovács András Bálint: A modern film irányzatai
Incze Kinga – Pénzes Anna: A reklám helye 2.0
Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing
Michelberger Miklós: A lyukacsos tehén