Ebben a tanulmányban az iskolai keretek között folyó kommunikációval foglalkozunk. Az iskolai kommunikációs folyamat minősége meghatározza, milyen kognitív színvonalat érnek el a diákok a tanulás során, és milyen interperszonális kapcsolat alakul ki a tanárok és a diákok között. Az iskolai kommunikáció elemzésének legfőbb célja, hogy támpontokat nyújtson az iskolapszichológusnak tanácsadói és konzultációs tevékenysége megvalósításához. Az iskolapszichológusnak fontos feladata, hogy észlelje az iskolai környezetben fellépő kommunikációs akadályokat, felfedezze az előrejutáshoz vezető lehetőségeket, s ezeknek ismeretében alakítson ki beavatkozási programot
Kommunikáció az iskolában 1 csillagozás
A következő kiadói sorozatban jelent meg: Iskolapszichológia
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- A. S. Neill: Summerhill 95% ·
Összehasonlítás - Linda Metcalf: Megoldásközpontú tanítás ·
Összehasonlítás - Szabó Éva: Szeretettel és szigorral ·
Összehasonlítás - Rókusfalvy Pál – Stuller Gyula – Kelemenné Tóth Éva: Pedagógusszemélyiség és tanárképzés ·
Összehasonlítás - Csertő Aranka – Ecsédi András – Nagy József – Puppi József: Iskolaelőkészítő kompenzálás ·
Összehasonlítás - Pléh Csaba – László János – Oláh Attila (szerk.): Tanulás, kezdeményezés, alkotás ·
Összehasonlítás - Betty Edwards: Jobb agyféltekés rajzolás 82% ·
Összehasonlítás - Vekerdy Tamás: Gyerekek, óvodák, iskolák 95% ·
Összehasonlítás - Spencer Kagan: Kooperatív tanulás ·
Összehasonlítás - Borbély Sándor (szerk.): Ötven nagyon fontos »gyerekkönyv« ·
Összehasonlítás