Kommunikáció ​az iskolában 1 csillagozás

Szitó Imre: Kommunikáció az iskolában

Ebben a tanulmányban az iskolai keretek között folyó kommunikációval foglalkozunk. Az iskolai kommunikációs folyamat minősége meghatározza, milyen kognitív színvonalat érnek el a diákok a tanulás során, és milyen interperszonális kapcsolat alakul ki a tanárok és a diákok között. Az iskolai kommunikáció elemzésének legfőbb célja, hogy támpontokat nyújtson az iskolapszichológusnak tanácsadói és konzultációs tevékenysége megvalósításához. Az iskolapszichológusnak fontos feladata, hogy észlelje az iskolai környezetben fellépő kommunikációs akadályokat, felfedezze az előrejutáshoz vezető lehetőségeket, s ezeknek ismeretében alakítson ki beavatkozási programot

A következő kiadói sorozatban jelent meg: Iskolapszichológia

>!
Argumentum, Budapest, 2007
72 oldal · ISBN: 9789634464587
>!
Argumentum, Budapest, 2007
70 oldal · ISBN: 9789634464556
>!
56 oldal · puhatáblás

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

A. S. Neill: Summerhill
Linda Metcalf: Megoldásközpontú tanítás
Szabó Éva: Szeretettel és szigorral
Rókusfalvy Pál – Stuller Gyula – Kelemenné Tóth Éva: Pedagógusszemélyiség és tanárképzés
Csertő Aranka – Ecsédi András – Nagy József – Puppi József: Iskolaelőkészítő kompenzálás
Pléh Csaba – László János – Oláh Attila (szerk.): Tanulás, kezdeményezés, alkotás
Betty Edwards: Jobb agyféltekés rajzolás
Vekerdy Tamás: Gyerekek, óvodák, iskolák
Spencer Kagan: Kooperatív tanulás
Borbély Sándor (szerk.): Ötven nagyon fontos »gyerekkönyv«