A ​szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam II. 0 csillagozás

A leírás, a jellemzés és a kevert szövegek alkotásának tanítási módszerei
Széplaki Erzsébet: A szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam II.

A ​szóbeli és írásbeli szövegalkotás bonyolult, integrált, sok szubjektív elemet tartalmazó anyanyelvi tevékenység. Tanítása nagy erőfeszítéseket, sok felkészülést igényel a tanítóktól és a magyar szakos tanároktól.
A szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam című módszertani könyv három kötetében a fogalmazástanítással kapcsolatos tanítói, tanári és tankönyvszerzői tapasztalatait osztja meg a szerző. Ötletekkel, algoritmusok megismertetésével igyekszik bővíteni a pedagógusok módszertani tárházát.

A legújabb módszertani kiadványsorozat II. kötetének témái:
– A leírás tanításának módszerei
– A jellemzés tanításának módszerei
– A levélírás tanításának módszerei
– A kevert szövegek tanításának módszerei
– Óravázlatok

A kötet felépítése az I. kötethez hasonlóan:
– Az elsajátítandó alapfogalmak
– Fejlesztési célok, követelmények és fejlesztendő képességek
– Szóbeli szövegalkotás az írásbeli szövegalkotás… (tovább)

>!
Műszaki, Piliscsév, 2018
164 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631647334

Hasonló könyvek címkék alapján

Hevesi Mihály: Autoritmia
Dér Katalin: A Biblia olvasása
Miriam Stoppard: Mit tud a gyerek?
Deákné B. Katalin: Anya, taníts engem! 2.
Moira Pieterse – Robin Treloar – Sue Cairns: Apró lépések
Szabó Pál (szerk.): Iskolás lesz a gyermekünk
Gianni Rodari: A képzelet grammatikája
Mario Rinvolucri: A nyelvóra életre keltése
Kovács Judit: A gyermek és az idegen nyelv
Józsa Krisztián (szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése