A ​szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam I. 0 csillagozás

A szövegalkotási műveletek, a mese- és az elbeszélésalkotás tanításának módszerei
Széplaki Erzsébet: A szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam I.

A legújabb módszertani kiadványsorozat 1. kötete A szövegalkotás tanításának módszerei 3-8. évfolyam című módszertani könyv három kötetében a fogalmazástanítással kapcsolatos tanítói, tanári és tankönyvszerzői tapasztalatait osztja meg a szerző.

Az 1. kötet témái:
A szöveg és a szövegalkotási műveletek
A mesealkotás tanításának módszerei
Az elbeszélésalkotás tanításának módszerei

A kötet felépítése
Az elsajátítandó alapfogalmak
Fejlesztési célok, követelmények és fejlesztendő képességek
Szóbeli szövegalkotás az írásbeli szövegalkotás előkészítéséhez
Az adott fogalmazásműfaj tanításának algoritmusa
Az adott fogalmazásműfaj szövegalkotási algoritmusa

A kötetekben a feladatok alatt lévő sorszámok az évfolyamokat jelölik. A megoldásoknál sok esetben a tanulóktól elvárható szöveg is olvasható.
A szövegalkotási képesség fejlesztése, a fogalmazás tanítása nagyon szerteágazó és összetett feladat. Ebben szeretnék segíteni a pedagógus kollégákat.

>!
Műszaki, Piliscsév, 2017
156 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631647112

Hasonló könyvek címkék alapján

Hevesi Mihály: Autoritmia
Dér Katalin: A Biblia olvasása
Miriam Stoppard: Mit tud a gyerek?
Deákné B. Katalin: Anya, taníts engem! 2.
Moira Pieterse – Robin Treloar – Sue Cairns: Apró lépések
Szabó Pál (szerk.): Iskolás lesz a gyermekünk
Mario Rinvolucri: A nyelvóra életre keltése
Kovács Judit: A gyermek és az idegen nyelv
Józsa Krisztián (szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése
Gianni Rodari: A képzelet grammatikája