Oktatás ​és képzés 2010 – Műhelybeszélgetések 2008 0 csillagozás

Szegedi Eszter (szerk.): Oktatás és képzés 2010 – Műhelybeszélgetések 2008

Az Európai Unió Oktatási Minisztereinek Tanácsa – a 2000-ben elindított lisszaboni folyamat részeként – 2002-ben részletes munkaprogramot fogadott el, amely meghatározta az oktatás és képzés területén 2010-ig elérendő átfogó és közös célokat. Ezek között szerepel az oktatás minőségének javítása, az oktatáshoz való hozzáférés támogatása, az oktatás nyitása a külvilág felé a tagállamokban. A célkitűzések megvalósításáról 2004-ben közös időközi jelentést készített az Európai Bizottsággal Oktatás és képzés 2010 címmel, mely konkrét ajánlásokat is megfogalmaz a további teendőkről. A Tempus Közalapítvány az OKM felkérésére 2008-tól kapcsolódott be a folyamatba a projekt megvalósításához szükséges feladatok koordinálására, melybe külső szakértőket is bevon.

>!
148 oldal · puhatáblás

Hasonló könyvek címkék alapján

Mann Miklós (szerk.): Oktatáspolitikai koncepciók a dualizmus korából
Fazekas Károly – Köllő János – Varga Júlia (szerk.): Zöld könyv
Orbán Zoltán: Közoktatást segítő intézmények a fenntarthatóság-pedagógiában
Fazekas Károly (szerk.): Közoktatás, iskolai tudás és munkapiaci siker
Halász Gábor – Lannert Judit (szerk.): Jelentés a magyar közoktatásról 2006
Baskiné Lipka Gabriella – Béresné Dunai Gyöngyi – Csapó Ágnes – Dienes Renáta – Horváth Gréta – Juhász József – Klész Tibor – Madarász Hedvig – Selmeciné Csordás Mária – Simon Henrietta – Tátrai Anikó: Közoktatás kérdéskör
Nahalka István (szerk.): A komprehenzív iskola breviáriuma
Bak Ferenc – Béresné Dunai Gyöngyi – Csapó Ágnes – Klész Tibor – Madarász Hedvig – Selmeciné Csordás Mária – Tátrai Anikó: Közoktatási iratmintatár
Pintér Tibor – Ilosvay György – Özvegy Judit (szerk.): Pedagógiai lehetőségek az állatkertekben
Lányi Marietta – Kereszty Zsuzsa: Történetek a Gyermekek Házából