Megtervezett ​érzés 1 csillagozás

avagy élet a márkákon innen és túl
Szalay Miklós: Megtervezett érzés

Mióta ​logó a logó? Mitől jó és miért értékes? És mi történik akkor, ha egy tervező grafikus nem a logótervezés fortélyaira keresi a választ, hanem a márkák belső működését firtatja? Nem lesz trendi, viszont megérti, hogyan hat az, amit tervez. Ez a könyv leás a vizuális érzékelés alapjaiig, körbejárja az identitás fogalmát, bepillant a márkák működési mechanizmusába, és rendszerezési sémát ad a tervezők, kreatív szakemberek kezébe. A vizuális identitás megtervezett érzés. A kreatív szakmákban tevékenykedők mindezt a márkafogalommal azonosítják. A vizuális identitás azonban többet jelent annál, mint amit a kreatív csapatok egy-egy márkába időről időre beleálmodnak. A társadalmi, személyes és csoportidentitásokat is gyakran a márkák kommunikálják, hiszen a márkák státuszszimbólummá váltak. Így – bár köztudott, hogy mindenki számára jól körülírható érzésről van szó – e könyv nem csak a személyre, hanem az identitást hordozó dologra és a kettő viszonyára is összpontosít. Elsősorban… (tovább)

>!
Typotex, Budapest, 2018
216 oldal · ISBN: 9789632799995
>!
Typotex, Budapest, 2018
216 oldal · ISBN: 9789632799995

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 4


Hasonló könyvek címkék alapján

Kiki Eldridge: 1000 táska, tasak, cédula és címke
Sas István: Ezt nem adom, ez disznósajt!
Harsányi Zsuzsanna: Vízi világ pasztellel
Névjegykártya design
Szabó Mátyás: Nem kell nagyobbra venni a logót
Szenteczki Csaba: A nyomtatott grafika története és technikái
Jack Foster: Az ötlet
Serfőző Péter: Tipográfia
Serfőző Péter: User Interface Design
Christiane Widmayr – Anneliese Kompatscher: Gyerek és kert