Mióta logó a logó? Mitől jó és miért értékes? És mi történik akkor, ha egy tervező grafikus nem a logótervezés fortélyaira keresi a választ, hanem a márkák belső működését firtatja? Nem lesz trendi, viszont megérti, hogyan hat az, amit tervez. Ez a könyv leás a vizuális érzékelés alapjaiig, körbejárja az identitás fogalmát, bepillant a márkák működési mechanizmusába, és rendszerezési sémát ad a tervezők, kreatív szakemberek kezébe. A vizuális identitás megtervezett érzés. A kreatív szakmákban tevékenykedők mindezt a márkafogalommal azonosítják. A vizuális identitás azonban többet jelent annál, mint amit a kreatív csapatok egy-egy márkába időről időre beleálmodnak. A társadalmi, személyes és csoportidentitásokat is gyakran a márkák kommunikálják, hiszen a márkák státuszszimbólummá váltak. Így – bár köztudott, hogy mindenki számára jól körülírható érzésről van szó – e könyv nem csak a személyre, hanem az identitást hordozó dologra és a kettő viszonyára is összpontosít. Elsősorban… (tovább)
Megtervezett érzés 1 csillagozás
avagy élet a márkákon innen és túl
Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 4
Hasonló könyvek címkék alapján
- Kiki Eldridge: 1000 táska, tasak, cédula és címke ·
Összehasonlítás - Sas István: Ezt nem adom, ez disznósajt! ·
Összehasonlítás - Harsányi Zsuzsanna: Vízi világ pasztellel ·
Összehasonlítás - Névjegykártya design ·
Összehasonlítás - Szabó Mátyás: Nem kell nagyobbra venni a logót ·
Összehasonlítás - Szenteczki Csaba: A nyomtatott grafika története és technikái ·
Összehasonlítás - Jack Foster: Az ötlet 89% ·
Összehasonlítás - Serfőző Péter: Tipográfia ·
Összehasonlítás - Serfőző Péter: User Interface Design ·
Összehasonlítás - Christiane Widmayr – Anneliese Kompatscher: Gyerek és kert ·
Összehasonlítás