Az oktatási segédlet a könyvtári/információs szolgáltatások menedzseléséhez nyújt segítséget. Célja, hogy támpontul szolgáljon a könyvtárakban és információs központokban a térítéses szolgáltatások bevezetéséhez, összefoglalja az ezzel kapcsolatos alapvető megfontolásokat. A segédlet elemzi a folyamat integráns részeit: a rendszeres konzultációt a használókkal, a rendszeres ellenőrzést és értékelést, az aktív marketinget és reklámot. Hangsúlyozza, hogy a felső vezetés a koordinált szervezeti politika értékes és integráns része kell, hogy legyen. Négy esettanulmányt közöl, a valós életből vett példákkal bemutatva a térítéses szolgáltatások bevezetésének és működtetésének különböző aspektusait.
Térítéses könyvtári és információs szolgáltatások bevezetése 0 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Horváth Tibor – Papp István (szerk.): Könyvtárosok kézikönyve 1. – Alapvetés 91% ·
Összehasonlítás - Varga Katalin – Mészárosné Szentirányi Zita (szerk.): Összehasonlít(hat)ó könyvtárügy ·
Összehasonlítás - Csapó Edit (szerk.): Hátrányos helyzetű olvasók könyvtári ellátása ·
Összehasonlítás - Huga Ibolya: Vár a könyvtár ·
Összehasonlítás - Hangodi Ágnes – Törökné Jordán Katalin (szerk.): A könyvtárosasszisztens-képzés alapfogalmai ·
Összehasonlítás - Kokas Károly: Könyvtárhasználat 6-9. ·
Összehasonlítás - Nagy Attila (szerk.): Olvasásfejlesztés iskolában és könyvtárban ·
Összehasonlítás - Gubicza József: Az Országos Széchényi Könyvtár törzsgyűjteményének jelzetrendszere, sajátosságai ·
Összehasonlítás - Országos könyvtárfejlesztési stratégia, 2008–2013. ·
Összehasonlítás - Sándor Gertrud: Könyves füzet ·
Összehasonlítás