Bree ​Tanners andra liv (Twilight 3,5) 0 csillagozás

Stephenie Meyer: Bree Tanners andra liv

Äntligen! ​Efter nästan två års tystnad kommer Stephenie Meyer ut med en uppföljare i sin omåttligt populära Twilightsaga.

Läsare av Twilightsagan kommer att trollbindas av den fängslande berättelsen om Bree Tanner och den mörka vampyrvärld som hon upptäcker i Ljudet av ditt hjärta.

Med en välkänd kombination av fara, mystik och kärlek berättar Stephenie Meyer den förkrossande historien om Bree och armén av unga vampyrer från det att de förbereder sig för att förgöra Bella och familjen Cullen fram till det oförglömliga slutet.

-Jag är lika förvånad som alla andra över den här boken. När jag började arbeta med den 2005 var det bara som en övning i att utforska den andra sidan av Ljudet av ditt hjärta, som jag just då redigerade. Jag trodde att den kanske skulle sluta som en novell som jag kunde publicera på min hemsida. Senare, när arbetet med Twilightsagan „Den officiella guiden inleddes, tänkte jag mig att Brees historia skulle kunna passa bra där. Men… (tovább)

Eredeti megjelenés éve: 2009

Tagok ajánlása: Hány éves kortól ajánlod?

Wahlströms, 2011
168 oldal · ISBN: 9789186587918 · Fordította: Carina Jansson