Doctor ​Sleep (német) (Shining 2.) 1 csillagozás

Stephen King: Doctor Sleep (német) Stephen King: Doctor Sleep (német)

Eine mörderische Sekte hat es auf Kinder abgesehen, die das Shining haben. Stephen King kehrt zu einem seiner berühmtesten Romane zurück: Der kleine Danny, der in Hotel Overlook so unter seinem besessenen Vater hat leiden müssen, ist nun erwachsen. Aber die Vergangenheit lässt ihn nicht los. Auch das Mädchen Abra hat das Shining. Kann er sie retten?
Die große Fortsetzung von Shining

Eredeti megjelenés éve: 2013

Heyne, München, 2013
706 oldal · ISBN: 9783641106119 · ASIN: B00EVQU1VM · Fordította: Bernhard Kleinschmidt
Heyne, München, 2013
704 oldal · ISBN: 9783453268555 · Fordította: Bernhard Kleinschmidt

Most olvassa 1

Várólistára tette 1

WRZsofi>!
Stephen King: Doctor Sleep (német)

Második könyvem, amit németül olvastam. Sokkal jobban élveztem, mint az elsőt. Többet is idéztem belőle :)) Talán hagytam magamnak már időt, mivel az első megmutatta nekem, hogy be tudom fejezni. Kiélveztem minden oldalát. Örültem, hogy megtaláltam kedvenc idézeteimet.
A történetet nagyon szerettem magyarul is, szívesen olvastam a felnőtt Dannyról. Ahogy utánanéztem, ezzel nem voltam egyedül. Valamelyik könyvbemutatóján megkérdezték tőle, mi lett Dannyvel… valahol ott kezdődött az Álomdoktor.. Örültem, hogy megállapodott, nagyon jó foglalkozást talált ki neki, és persze, hogy tanító lett, hisz megjelent egy tanítvány. Annak meg végképp nagyon örültem, hogy King elfeledkezett róla, hogy föld alá tegye. Bár ez éppen nem rá vall, talán öregszik? Hehe..
Rose the Hut és a sleppje is nagyon jó karakterek, de volt egy olyan érzésem, hogy nagyon gyorsan feladta őket. Mármint értem, hogy a himlő miatt nem tudtak annyira szembeszállni. Olyan kis sunyi módon bedobta ezt a JolyJokert, mint egy mentőövet Dan-nak és Abrának. Nagyon tetszett az is, ahogy Dant vitte Abrához, és az, hogy mindkettőt életben hagyta.. Reménykedhetünk még folytatásban?

WRZsofi>!

Irgendwann merkte man, dass es sinnlos war, ständig weiterzuziehen. Dass man sich selber mitnahm, wo immer man auch hinkam.

WRZsofi>!

Und wenn man mit dem minderweritgen Teil der Meute durch die Gegend zog, sah man eben hauptsächlich Pfoten, Klauen und Arschlöcher.

WRZsofi>!

Nur ein wenig Freundlichkeit, aber die hatte ihm das Tor zu allem geöffnet, was er jetzt hatte.

256

WRZsofi>!

Sie sind fröhlich, was wichtig ist, Sie sind frech, was noch wichtiger ist, und Sie haben einen tollen Hintern, was am allerwichtigsten ist. Der Hintern eines Mannes ist der Motor, der die Welt antreibt, und Sie haben einen guten. Zu meiner Glanzzeit hätte ich ihn mir geschnappt und Sie dann genüsslich verspeist.

333

WRZsofi>!

das Gute am Alter sei, dass man sich keine Sorgen mehr darum machen müsse, jung zu sterben.

408

WRZsofi>!

Wenn du heute niemand lieben kannst, versuch wenigstens, niemand zu verletzen.

602

WRZsofi>!

Das Leben war ein Rad, dessen einzige Aufgabe darin bestand, sich zu drehen, und es kehrte immer wieder zu seiner Ursprungsposition zurück.

679