Wir ​ziehen ein (Familie Flickenteppich 1.) 2 csillagozás

Stefanie Taschinski: Wir ziehen ein

Emma und ihre Familie sind die Neuen in der Nummer 11! Aber viel spannender wäre es doch, wenn alle Nachbarn zusammen eine große Familie wären – wie bei einem Flickenteppich. Gesagt, getan! So wird aus der alten Frau Becker einfach Oma Becker und Emmas Papa wird zum Papa für alle Kinder im Haus. Nur ein Nachbar will bei Familie Flickenteppich nicht mitmachen: der mysteriöse Graf aus dem Erdgeschoss! Aber es wäre doch gelacht, wenn Familie Flickenteppich dem Geheimnis des unsichtbaren Nachbarn nicht gemeinsam auf die Spur kommen würde!

Tagok ajánlása: Hány éves kortól ajánlod?

Oetinger, Hamburg, 2019
216 oldal · keménytáblás · ISBN: 9783789109690 · Illusztrálta: Anne-Kathrin Behl

Várólistára tette 1

Kívánságlistára tette 1

meseanyu P>!
Stefanie Taschinski: Wir ziehen ein

Csodás kis sorozatnak ígérkezik ez így az első kötet után, hiszen megvan benne minden, ami a régi klasszikusokban, a barátság, a kaland, de a modern rész is nagyon jó, ahol nem tolakodóan, hanem teljesen természetesen van jelen az elfogadásra nevelés jegyében a török család vagy a leszbikus pár. Vicces, izgalmas, értékeket közvetít, érdekesek a szereplők, könnyen olvasható, de mégis igényes, gazdag nyelvezetű, szóval kiváló könyv egy kisiskolásnak. Az illusztráció is klassz, tulajdonképpen Anne-Kathrin Behl miatt figyeltem fel a könyvre, és milyen jó fogás volt.

A sorozat következő kötete

Familie Flickenteppich sorozat · Összehasonlítás