A ​minőség értékelése a könyvtárban és az információs szolgáltatásokban 0 csillagozás

Skaliczki Judit – Zalainé Kovács Éva: A minőség értékelése a könyvtárban és az információs szolgáltatásokban

A ​szerzők a könyvtári minőségmenedzsmenttel többrétűen több területen is foglalkoznak. Hazai projekt menedzserei voltak a magyar és a brit kormány pályázatán díjat nyert „Stratégiai tervezés – teljesítménymérés, teljes körű minőségirányítás” c. pályázatnak. A három éves projekt során (1996-99) a kecskeméti Katona József Könyvtár munkatársait előadások és szemináriumok formájában készítették fel – az angol kollégák útmutatási alapján – a minőségmenedzsment elméleti és gyakorlati kérdéseinek megvalósítására – és ezen keresztül a projekt céljainak elérésére. Ezen idő alatt alkalmuk volt Nagy-Britanniában a brit kollégák legkorszerűbb tapasztalataival megismerkedni és több nemzetközi szemináriumon is részt venni.
Számos hazai és nemzetközi konferencián tartottak előadást a minőségmenedzsment kérdéseiről.
1996 óta Kecskeméten a Katona József Könyvtárban – a könyvtár igazgatójának és munkatársainak jelentős és aktív közreműködése mellett – továbbképző tanfolyamok formájában… (tovább)

>!
Pannon Egyetemi, Veszprém, 2008
226 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789639696525

Hasonló könyvek címkék alapján

Bobokné Belányi Beáta – Dömsödy Andrea: Dokumentumismeret
Varga Katalin – Mészárosné Szentirányi Zita (szerk.): Összehasonlít(hat)ó könyvtárügy
Hegyi Ádám – Simon Melinda (szerk.): „Apró cseppekből lesz a zápor”
Katsányi Sándor – Bereczky Lászlóné: A könyvtáros munkája
Vidra Szabó Ferenc: Könyvtári Közös Értékelési Keretrendszer
Michael Buckland: A könyvtári szolgáltatások újratervezése
Csányi Dóra – Simon Krisztina – Tsík Sándor (szerk.): Papírszínház
Varga Zita: Gárdonyi Géza könyvtára
Horváth Tibor – Papp István (szerk.): Könyvtárosok kézikönyve 1. – Alapvetés
Tóth Máté: Könyvtár és közösség