A szerzők a könyvtári minőségmenedzsmenttel többrétűen több területen is foglalkoznak. Hazai projekt menedzserei voltak a magyar és a brit kormány pályázatán díjat nyert „Stratégiai tervezés – teljesítménymérés, teljes körű minőségirányítás” c. pályázatnak. A három éves projekt során (1996-99) a kecskeméti Katona József Könyvtár munkatársait előadások és szemináriumok formájában készítették fel – az angol kollégák útmutatási alapján – a minőségmenedzsment elméleti és gyakorlati kérdéseinek megvalósítására – és ezen keresztül a projekt céljainak elérésére. Ezen idő alatt alkalmuk volt Nagy-Britanniában a brit kollégák legkorszerűbb tapasztalataival megismerkedni és több nemzetközi szemináriumon is részt venni.
Számos hazai és nemzetközi konferencián tartottak előadást a minőségmenedzsment kérdéseiről.
1996 óta Kecskeméten a Katona József Könyvtárban – a könyvtár igazgatójának és munkatársainak jelentős és aktív közreműködése mellett – továbbképző tanfolyamok formájában… (tovább)
A minőség értékelése a könyvtárban és az információs szolgáltatásokban 0 csillagozás
Hasonló könyvek címkék alapján
- Bobokné Belányi Beáta – Dömsödy Andrea: Dokumentumismeret ·
Összehasonlítás - Varga Katalin – Mészárosné Szentirányi Zita (szerk.): Összehasonlít(hat)ó könyvtárügy ·
Összehasonlítás - Hegyi Ádám – Simon Melinda (szerk.): „Apró cseppekből lesz a zápor” ·
Összehasonlítás - Katsányi Sándor – Bereczky Lászlóné: A könyvtáros munkája ·
Összehasonlítás - Vidra Szabó Ferenc: Könyvtári Közös Értékelési Keretrendszer ·
Összehasonlítás - Michael Buckland: A könyvtári szolgáltatások újratervezése ·
Összehasonlítás - Csányi Dóra – Simon Krisztina – Tsík Sándor (szerk.): Papírszínház 94% ·
Összehasonlítás - Varga Zita: Gárdonyi Géza könyvtára ·
Összehasonlítás - Horváth Tibor – Papp István (szerk.): Könyvtárosok kézikönyve 1. – Alapvetés 90% ·
Összehasonlítás - Tóth Máté: Könyvtár és közösség ·
Összehasonlítás