Az vagy, amit megteszel” – állítja az a 33 kreatív szerző, aki arra szövetkezett, hogy meggyőzze az olvasót, hogy munkánkban vagy vállalkozásunkban bátor, kiugró és félelmetes tetteket végrehajtani fontos és csodálatos dolog. A kötet frappáns és inspiráló egypercesek sorozata. Játékosságra buzdít, ötlettel és számos példával támasztja alá, hogy a merészség zseniális, hatalma van – és csodákra képes…
Mi a bőgés? 9 csillagozás

Eredeti cím: The Big Moo
Most olvassa 2
Várólistára tette 9
Kívánságlistára tette 25

Kiemelt értékelések


Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!
Nem volt rossz, voltak benne egészen jó tanácsok, de valahogy nem az én műfajom ez a könyv. Nincs vállalkozásom és nem is tervezem, hogy legyen – talán ezért.
Népszerű idézetek




Ha birka vagy, annak az UNALOM az ára.
Ha farkas vagy, annak a MAGÁNY az ára.
Jól gondold meg, melyiket választod!
199. oldal
Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!




Miután kipattant egy ötlet csírája, teret kell neki biztosítanunk, hogy szárba szökkenhessen. Azután addig tápláljuk, amíg virágba nem borul.
99. oldal
Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!




– Légy intoleráns, ne fogadd el a középszerűséget.
– Bízz a képességeidben – igenis tudsz kiemelkedőt alkotni.
– Imádd a végletekig a munkádat és azokat, akikkel együtt dolgozol.
– Soha ne add fel az integritásodat.
– A kockázat az egyetlen jutalom – kockázat nélkül nincs nyereség.
– Készülj fel az elszigeteltségre, az elkülönülésre és a tolerancia hiányára.
– Szánd rá az időt, és lépj kapcsolatba a tiédtől nagyon eltérő világokkal – itt rejlenek a legnagyobb felfedezések.
– Merj más lenni.
138. oldal
Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!




Egész ágazatok szakosodtak arra, hogy távol tartsanak minket azoktól, akiket meg kellene ismernünk: a politikusoktól, a vállalatvezetőktől, az íróktól, a zenészektől és más művészektől – azoktól az emberektől, akik a világunkat formálják, hozzájárulnak a kollektív valóságunkhoz és reagálnak erre a valóságra. A hagyományos médiát nagyrészt úgy alakították ki, hogy elzárják előlünk a számunkra szükséges tudást, és ne tegyék lehetővé a tanulást. Ezért aztán ki kell találnunk, hogyan kerüljük meg a hivatalos kommunikációs csatornákat: a PR-ügynökségeket, a kiadóházakat, a lemeztársaságokat, a filmproducereket, stb.
140. oldal
Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!
Hasonló könyvek címkék alapján
- Gary Vaynerchuk: Hasíts! ·
Összehasonlítás - Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép 85% ·
Összehasonlítás - Gary Vaynerchuk: Balegyenes, jobb horog ·
Összehasonlítás - Shama Hyder: Zen a közösségi marketingben ·
Összehasonlítás - Domán Zsolt – Szőke András: Online kampányok csúcsra járatva ·
Összehasonlítás - Mark H. McCormack: Ha vinni akarod valamire… ·
Összehasonlítás - Robert T. Kiyosaki: A network marketing üzlet további nyolc rejtett értéke – a pénzkereseti lehetőségen felül ·
Összehasonlítás - Szabó D. Tamás: Médiatervezés a reklámban ·
Összehasonlítás - Victor O. Schwab: Hogyan írjunk jó reklámszöveget? ·
Összehasonlítás - Incze Kinga – Pénzes Anna: A reklám helye ·
Összehasonlítás