Mi ​a bőgés? 9 csillagozás

Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!
Seth Godin: Mi a bőgés?

Az vagy, amit megteszel” – állítja az a 33 kreatív szerző, aki arra szövetkezett, hogy meggyőzze az olvasót, hogy munkánkban vagy vállalkozásunkban bátor, kiugró és félelmetes tetteket végrehajtani fontos és csodálatos dolog. A kötet frappáns és inspiráló egypercesek sorozata. Játékosságra buzdít, ötlettel és számos példával támasztja alá, hogy a merészség zseniális, hatalma van – és csodákra képes…

Eredeti cím: The Big Moo

>!
HVG Könyvek, Budapest, 2006
214 oldal · ISBN: 9637525904 · Fordította: Darnyik Judit

Most olvassa 1

Várólistára tette 10

Kívánságlistára tette 25


Kiemelt értékelések

roganedina>!
Seth Godin: Mi a bőgés?

Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!

Nem volt rossz, voltak benne egészen jó tanácsok, de valahogy nem az én műfajom ez a könyv. Nincs vállalkozásom és nem is tervezem, hogy legyen – talán ezért.


Népszerű idézetek

>!

Ha birka vagy, annak az UNALOM az ára.
Ha farkas vagy, annak a MAGÁNY az ára.
Jól gondold meg, melyiket választod!

199. oldal

Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!

>!

Miután kipattant egy ötlet csírája, teret kell neki biztosítanunk, hogy szárba szökkenhessen. Azután addig tápláljuk, amíg virágba nem borul.

99. oldal

Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!

_Andrea_>!

– Légy intoleráns, ne fogadd el a középszerűséget.
– Bízz a képességeidben – igenis tudsz kiemelkedőt alkotni.
– Imádd a végletekig a munkádat és azokat, akikkel együtt dolgozol.
– Soha ne add fel az integritásodat.
– A kockázat az egyetlen jutalom – kockázat nélkül nincs nyereség.
– Készülj fel az elszigeteltségre, az elkülönülésre és a tolerancia hiányára.
– Szánd rá az időt, és lépj kapcsolatba a tiédtől nagyon eltérő világokkal – itt rejlenek a legnagyobb felfedezések.
– Merj más lenni.

138. oldal

Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!

_Andrea_>!

Egész ágazatok szakosodtak arra, hogy távol tartsanak minket azoktól, akiket meg kellene ismernünk: a politikusoktól, a vállalatvezetőktől, az íróktól, a zenészektől és más művészektől – azoktól az emberektől, akik a világunkat formálják, hozzájárulnak a kollektív valóságunkhoz és reagálnak erre a valóságra. A hagyományos médiát nagyrészt úgy alakították ki, hogy elzárják előlünk a számunkra szükséges tudást, és ne tegyék lehetővé a tanulást. Ezért aztán ki kell találnunk, hogyan kerüljük meg a hivatalos kommunikációs csatornákat: a PR-ügynökségeket, a kiadóházakat, a lemeztársaságokat, a filmproducereket, stb.

140. oldal

Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni – legyél inkább látható!


Hasonló könyvek címkék alapján

Robert T. Kiyosaki – Sharon L. Lechter: Üzleti iskola
Gary Vaynerchuk: Hasíts!
Jack Foster: Az ötlet
Peter Coughter: Pitch
Domán Zsolt – Szőke András: Online kampányok csúcsra járatva
Mark H. McCormack: Ha vinni akarod valamire…
Gary Vaynerchuk: Balegyenes, jobb horog
Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Shama Hyder: Zen a közösségi marketingben
Napoleon Hill: Gondolkodj és gazdagodj!