A terhelés adagolásának, majd a fellépő alkalmazkodás elméleti kérdéseinek áttekintése után ezúttal a sportolóvá érés folyamatának elemzésébe kezdünk. Első állomásként a „kiválasztás” kérdéseit vesszük sorra. Ezt követően majd az „alkalmasok” felkészítésével – ezen belül a kondícionális és koordinációs képességek értelmezésével és fejlesztésével – foglalkozunk. A sportági technika elsajátításával kapcsolatos mozgástanulás elméleti kérdéseit és néhány, e téren szerzett izgalmasnak tartott gyakorlati felismerést is szeretnénk sorozatunkban megbeszélni. Elképzelésünket az a meggondolás vezeti, hogy a sporteredményt elérő sportolót, hosszas, több éves folyamat sikeres teljesítőjeként láttassuk. Bizony nem könnyű olyan igazi tehetségekre bukkanni, akik a sokszor kegyetlenül nehéz, fáradságos felkészítő munkát – a sportolók szempontjából a „kiképzést” – készek és képesek elvégezni, s a mindezzel járó kötöttségeket elviselni! Sokan szabad választásból, menet közben feladják, de nem kevés… (tovább)
Az általános edzéselmélet és módszertan alapjai I-III. 0 csillagozás
Most olvassa 2
Várólistára tette 3
Kívánságlistára tette 1
Kölcsönkérné 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- D. Kovács Júlia (szerk.): Művészeti nevelés ·
Összehasonlítás - Gosztonyi Jánosné: Programozott nyelvtanórák az általános iskola 4. osztályában ·
Összehasonlítás - Makay Gusztáv: Irodalomtanítás ·
Összehasonlítás - Garbai László: Épületgépészeti rendszertechnika ·
Összehasonlítás - Kontra József: A pedagógiai kutatások módszertana ·
Összehasonlítás - Wiedemann László: A fizika és a fizika kísérletek válogatott problémái ·
Összehasonlítás - Kozma Bernát: A gépírás tankönyve ·
Összehasonlítás - Serényi Jenő – Hefty Gyula Andor – Reichart Dezső (szerk.): A sísport ·
Összehasonlítás - Metzing Miklós: Gimnasztika ·
Összehasonlítás - Dezső Zsigmondné: Gyorsolvasás ·
Összehasonlítás