Az ​általános edzéselmélet és módszertan alapjai I-III. 0 csillagozás

Rigler Endre: Az általános edzéselmélet és módszertan alapjai I-III. Rigler Endre: Az általános edzéselmélet és módszertan alapjai I-III. Rigler Endre: Az általános edzéselmélet és módszertan alapjai I-III.

A ​terhelés adagolásának, majd a fellépő alkalmazkodás elméleti kérdéseinek áttekintése után ezúttal a sportolóvá érés folyamatának elemzésébe kezdünk. Első állomásként a „kiválasztás” kérdéseit vesszük sorra. Ezt követően majd az „alkalmasok” felkészítésével – ezen belül a kondícionális és koordinációs képességek értelmezésével és fejlesztésével – foglalkozunk. A sportági technika elsajátításával kapcsolatos mozgástanulás elméleti kérdéseit és néhány, e téren szerzett izgalmasnak tartott gyakorlati felismerést is szeretnénk sorozatunkban megbeszélni. Elképzelésünket az a meggondolás vezeti, hogy a sporteredményt elérő sportolót, hosszas, több éves folyamat sikeres teljesítőjeként láttassuk. Bizony nem könnyű olyan igazi tehetségekre bukkanni, akik a sokszor kegyetlenül nehéz, fáradságos felkészítő munkát – a sportolók szempontjából a „kiképzést” – készek és képesek elvégezni, s a mindezzel járó kötöttségeket elviselni! Sokan szabad választásból, menet közben feladják, de nem kevés… (tovább)

>!
180 oldal · puhatáblás
>!
176 oldal · puhatáblás
>!
84 oldal · puhatáblás

Most olvassa 1

Várólistára tette 3

Kívánságlistára tette 1

Kölcsönkérné 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Cserné Adermann Gizella: A tanulás- és kutatásmódszertan alapjai
Forgács Róbert: Anya – nyelv – csavar
Walter F. Kugemann: Megtanulok tanulni
Daniel Pennac: Iskolabánat
Zsolnai Anikó: A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban
Fenyő D. György (szerk.): Kiből lesz az olvasó?
Molnár Sándor – Szécsényi József: Az edzés tervezés módszertani és gyakorlati kérdései
Benkő Istvánné: A könyvviteltanítás módszertana
Honffy Pál – Miklósné Boda Edit – Englonerné Benkes Zsuzsa: Változatok az irodalomórára
Ronit Bird: Hogyan győzzük le a számolási nehézségeket?