Az árak jelentősége a társadalmi lét minden területén növekszik. Az új „világrendben” az árismeretek szélesebb körben terjednek – mind a gazdasági szakemberek, mind a fogyasztók körében. Az ár mellett az is rendkívül fontos az emberek számára, hogy a megvett termék az elvárt értéket jelentse számukra, azaz hasznossága az azonos árért kapható, hasonló árukhoz képest jobb legyen. A könyv e kérdéskörrel is részletesen foglalkozik. Ezért is örülök, hogy Rekettye Gábor újraírta sikeres, először 1999-ben megjelent könyvét – kiegészítve az azóta bekövetkezett változásokkal. Örömmel ajánlom ezt a könyvet a vállalati szakembereknek, a gazdasági felsőoktatás oktatóinak és hallgatóinak, valamint az árak iránt érdeklődő olvasóknak. – (Tomcsányi Pál, akadémikus)
Multidimenzionális árazás 1 csillagozás
Várólistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Weiser István: Az árazás 48 törvénye ·
Összehasonlítás - Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: Online marketing cégvezetőknek ·
Összehasonlítás - Berger Gábor: Sikerbiztos cégalapítás ·
Összehasonlítás - Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing ·
Összehasonlítás - Pongor-Juhász Attila: Az időmilliomos vállalkozó ·
Összehasonlítás - Tóth Tamás: Hogyan működik? ·
Összehasonlítás - Pongor-Juhász Attila: Vevőszerző marketing kulisszatitkok vállalkozóknak ·
Összehasonlítás - Bokor József: Vállalkozásgazdálkodási ismeretek ·
Összehasonlítás - Berger Gábor: Rúgd ki a főnököd! Indíts saját vállalkozást! ·
Összehasonlítás