Multidimenzionális ​árazás 1 csillagozás

Rekettye Gábor: Multidimenzionális árazás

Az árak jelentősége a társadalmi lét minden területén növekszik. Az új „világrendben” az árismeretek szélesebb körben terjednek – mind a gazdasági szakemberek, mind a fogyasztók körében. Az ár mellett az is rendkívül fontos az emberek számára, hogy a megvett termék az elvárt értéket jelentse számukra, azaz hasznossága az azonos árért kapható, hasonló árukhoz képest jobb legyen. A könyv e kérdéskörrel is részletesen foglalkozik. Ezért is örülök, hogy Rekettye Gábor újraírta sikeres, először 1999-ben megjelent könyvét – kiegészítve az azóta bekövetkezett változásokkal. Örömmel ajánlom ezt a könyvet a vállalati szakembereknek, a gazdasági felsőoktatás oktatóinak és hallgatóinak, valamint az árak iránt érdeklődő olvasóknak. – (Tomcsányi Pál, akadémikus)

>!
Akadémiai, Budapest, 2011
354 oldal · ISBN: 9789630589826

Várólistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Weiser István: Az árazás 48 törvénye
Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
Gál Kristóf: Online marketing cégvezetőknek
Berger Gábor: Sikerbiztos cégalapítás
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing
Pongor-Juhász Attila: Az időmilliomos vállalkozó
Tóth Tamás: Hogyan működik?
Pongor-Juhász Attila: Vevőszerző marketing kulisszatitkok vállalkozóknak
Bokor József: Vállalkozásgazdálkodási ismeretek
Berger Gábor: Rúgd ki a főnököd! Indíts saját vállalkozást!