Marketing ​a magyar kisvállalatoknak 1 csillagozás

Rekettye Gábor: Marketing a magyar kisvállalatoknak

Döntéshozóként ​tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A munka mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak. Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft. Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét – bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával – újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. Szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el. Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve… (tovább)

>!
Akadémiai, Budapest, 2012
290 oldal · ISBN: 9789630592468

Várólistára tette 1

Kívánságlistára tette 2


Hasonló könyvek címkék alapján

Adorján Csaba – Gál Judit: A gazdasági társaságok átalakulása
Alföldi Róbert – Csáki Judit: Magánügy
Körösényi András (szerk.): Viharban kormányozni
G. M.: Tesco titok 2.
Bucsi Mariann: Ébredés
John Cure: Az ártatlanság vámszedői
Palotás Petra: A kastélykert álma
N. Nagy Zoltán: Keselyű
Lakatos Levente: A pillangók ébredése
Szántó Dániel: A másoló