Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A munka mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak. Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft. Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét – bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával – újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. Szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el. Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve… (tovább)
Marketing a magyar kisvállalatoknak 1 csillagozás
Várólistára tette 1
Kívánságlistára tette 2
Hasonló könyvek címkék alapján
- Adorján Csaba – Gál Judit: A gazdasági társaságok átalakulása ·
Összehasonlítás - Alföldi Róbert – Csáki Judit: Magánügy 85% ·
Összehasonlítás - Körösényi András (szerk.): Viharban kormányozni ·
Összehasonlítás - G. M.: Tesco titok 2. 64% ·
Összehasonlítás - Bucsi Mariann: Ébredés 97% ·
Összehasonlítás - John Cure: Az ártatlanság vámszedői 95% ·
Összehasonlítás - Palotás Petra: A kastélykert álma 95% ·
Összehasonlítás - N. Nagy Zoltán: Keselyű 95% ·
Összehasonlítás - Lakatos Levente: A pillangók ébredése 94% ·
Összehasonlítás - Szántó Dániel: A másoló 95% ·
Összehasonlítás