Értékteremtés ​4.0 0 csillagozás

Termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése
Rekettye Gábor: Értékteremtés 4.0

„Minden ​vállalati szakember számára fontos, gyakorlatban jól hasznosítható tudást nyújt a könyv. Akit a mai modern gazdaság egy kicsit is érdekel, örömmel fogja olvasni Rekettye Gábor művét.”

Madarász László, marketing- és stratégiai igazgató,
PICK SZEGED ZRT.

„A Rekettye Gábor könyvében leírtak a nem üzleti szférában dolgozó szervezeteknél – így felsőoktatási intézményeknél is – kitűnően alkalmazhatók. Örömmel ajánlom ezt a hasznos olvasmányt a nonbusiness szférában dolgozó összes szakembernek!”

Dr. Kuráth Gabriella, marketing osztályvezető,
Pécsi Tudományegyetem

„Az Értékteremtés 4.0-ban az értékkel kapcsolatban leírt elvek és módszerek az egészségügyi szolgáltatóknak is kitűnő útmutatást nyújtanak. Minden kollégámnak javaslom a könyv elolvasását!”

Dr. Kelemen Ottó, orvosigazgató,
Kelemed Plasztikai Sebészet Kft.

„A negyedik ipari forradalom körülményei között az értékteremtés, a vevőélmény nyújtása, amelyet… (tovább)

>!
Akadémiai, Budapest, 2018
236 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789634541967

Kívánságlistára tette 5


Hasonló könyvek címkék alapján

Kovács Eszter: Köszi, jól
Tóth Júlia Éva: Borikönyv
Lilu: Rutin
Mártonffy Zsuzsa: Akiknek két anyja van
Lukács Liza: Ne cipeld tovább!
Polcz Alaine: Asszony a fronton
Simonyi Károly: A fizika kultúrtörténete
Nádasdy Ádám: Milyen nyelv a magyar?
Máté Gábor – Máté Dániel: Normális vagy
Kordos Szabolcs: Egy város titkai