Robert T. Kiyosaki, – a Szegény papa gazdag papa c. bestseller szerzője – egyik könyvében azt írta, hogy az egyik nagy különbség a gazdag emberek és a szegény emberek között abban áll, hogy milyen szavakat, milyen kifejezéseket használnak.
Bármilyen új dologba kezdünk bele, vagy valami merőben újat tanulunk, nyilvánvaló, hogy a szakmai szókincsünk igencsak szegényes. Nincs ez máshogy a marketing tekintetében sem. Kezdőként természetes, hogy sokan szegényes marketing szókinccsel rendelkeznek. Nem ismernek szakkifejezéseket, így használni, alkalmazni sem tudják ezeket semmilyen módon.
Ez a tudástár arra vállalkozik, hogy megmutassa, megtanítsa a marketinggel kapcsolatos legfontosabb kifejezéseket a helyén használni. Legyen az az áremelés pszichológiájától kezdve az upsell ajánlatokon át a legendás élmény nyújtásán keresztül számtalan dologig.
A könyv 52, olyan marketinghez köthető taktikai elemet, tippet tartalmaz, ami nem hiányozhat egy vállalkozó eszköztárából sem.
A gazdag marketingesek tudástára (Marketing gyorsítósáv 2.) 6 csillagozás
52 gyakorlati tipp a gyors vevőszerzéshez
Kedvencelte 1
Most olvassa 1
Várólistára tette 5
Kívánságlistára tette 9
A sorozat következő kötete
Pongor-Juhász Attila: A marketing nem ördögtől való Hogyan biztosít a vállalkozásod 365 napon belül több profitot és több szabadidőt |
Hasonló könyvek címkék alapján
- Weiser István: Az árazás 48 törvénye ·
Összehasonlítás - Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete ·
Összehasonlítás - Varga Péter: RendezvényBiblia ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: Online marketing cégvezetőknek ·
Összehasonlítás - Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával? ·
Összehasonlítás - Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing ·
Összehasonlítás - Pilát Gábor – Bűdi Gábor: Adj el mindenáron?! ·
Összehasonlítás - Papp-Váry Árpád: A márkanév ereje ·
Összehasonlítás - Baja Sándor: Marketingkalandok ·
Összehasonlítás - Hofmeister-Tóth Ágnes – Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás ·
Összehasonlítás