A ​gazdag marketingesek tudástára (Marketing gyorsítósáv 2.) 6 csillagozás

52 gyakorlati tipp a gyors vevőszerzéshez
Pongor-Juhász Attila – Borbély Bence – Pető Bence – Berka László: A gazdag marketingesek tudástára

Robert T. Kiyosaki, – a Szegény papa gazdag papa c. bestseller szerzője – egyik könyvében azt írta, hogy az egyik nagy különbség a gazdag emberek és a szegény emberek között abban áll, hogy milyen szavakat, milyen kifejezéseket használnak.
Bármilyen új dologba kezdünk bele, vagy valami merőben újat tanulunk, nyilvánvaló, hogy a szakmai szókincsünk igencsak szegényes. Nincs ez máshogy a marketing tekintetében sem. Kezdőként természetes, hogy sokan szegényes marketing szókinccsel rendelkeznek. Nem ismernek szakkifejezéseket, így használni, alkalmazni sem tudják ezeket semmilyen módon.
Ez a tudástár arra vállalkozik, hogy megmutassa, megtanítsa a marketinggel kapcsolatos legfontosabb kifejezéseket a helyén használni. Legyen az az áremelés pszichológiájától kezdve az upsell ajánlatokon át a legendás élmény nyújtásán keresztül számtalan dologig.
A könyv 52, olyan marketinghez köthető taktikai elemet, tippet tartalmaz, ami nem hiányozhat egy vállalkozó eszköztárából sem.

>!
Pongor, 2019
80 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155263422

Kedvencelte 1

Most olvassa 1

Várólistára tette 5

Kívánságlistára tette 9


A sorozat következő kötete

Pongor-Juhász Attila: A marketing nem ördögtől való Hogyan biztosít a vállalkozásod 365 napon belül több profitot és több szabadidőt

Marketing gyorsítósáv sorozat · Összehasonlítás

Hasonló könyvek címkék alapján

Weiser István: Az árazás 48 törvénye
Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
Varga Péter: RendezvényBiblia
Gál Kristóf: Online marketing cégvezetőknek
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing
Pilát Gábor – Bűdi Gábor: Adj el mindenáron?!
Papp-Váry Árpád: A márkanév ereje
Baja Sándor: Marketingkalandok
Hofmeister-Tóth Ágnes – Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás