Vállalatok ​társadalmi felelősségvállalása 0 csillagozás

Philip Kotler – Nancy Lee: Vállalatok társadalmi felelősségvállalása

Philip Kotler, a marketing világának legnagyobb hatású véleményformálója ebben a könyvben a legjobb gyakorlati példákat, az élenjáró ötleteket mutatja be. Megmutatja, hogyan egyeztethetők össze a vállalat és a társadalom céljai, hogyan lehet elnyerni az alkalmazottak támogatását, kiválasztani a támogatásra érdemes ügyeket és a partnereket. A kötetet a Magyarországon eddig eredményesen megvalósult CSR- tevékenységeket bemutató fejezet zárja.

>!
HVG Könyvek, Budapest, 2007
334 oldal · ISBN: 9789639686014 · Fordította: Nádasi Katalin, Bozai Ágota · Illusztrálta: Hatala Tibor

Most olvassa 1

Kívánságlistára tette 3


Hasonló könyvek címkék alapján

Ray Josephs: Időgazdálkodás vezetőknek
Al Ries – Jack Trout: Marketingháború
Hofmeister-Tóth Ágnes – Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás
Bokor József: Vállalkozásgazdálkodási ismeretek
Terry Kelley: Ne húzzunk zoknit a vízilóra!
Kiss Mariann: Marketing
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing
Chris Anderson: Ingyen!
Len Rogers: Marketing a kisvállalkozásban
Papp-Váry Árpád: Márkázott szórakoztatás