Philip Kotler, a marketing világának legnagyobb hatású véleményformálója ebben a könyvben a legjobb gyakorlati példákat, az élenjáró ötleteket mutatja be. Megmutatja, hogyan egyeztethetők össze a vállalat és a társadalom céljai, hogyan lehet elnyerni az alkalmazottak támogatását, kiválasztani a támogatásra érdemes ügyeket és a partnereket. A kötetet a Magyarországon eddig eredményesen megvalósult CSR- tevékenységeket bemutató fejezet zárja.
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása 0 csillagozás
>!
HVG Könyvek, Budapest, 2007


334 oldal · ISBN: 9789639686014 · Fordította: Nádasi Katalin, Bozai Ágota · Illusztrálta: Hatala Tibor
Most olvassa 1
Kívánságlistára tette 3
Hasonló könyvek címkék alapján
- Ray Josephs: Időgazdálkodás vezetőknek ·
Összehasonlítás - Al Ries – Jack Trout: Marketingháború ·
Összehasonlítás - Hofmeister-Tóth Ágnes – Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás ·
Összehasonlítás - Bokor József: Vállalkozásgazdálkodási ismeretek ·
Összehasonlítás - Terry Kelley: Ne húzzunk zoknit a vízilóra! ·
Összehasonlítás - Kiss Mariann: Marketing ·
Összehasonlítás - Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing ·
Összehasonlítás - Chris Anderson: Ingyen! 88% ·
Összehasonlítás - Len Rogers: Marketing a kisvállalkozásban ·
Összehasonlítás - Papp-Váry Árpád: Márkázott szórakoztatás ·
Összehasonlítás