Marketing ​menedzsment 3 csillagozás

Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés
Philip Kotler: Marketing menedzsment Philip Kotler: Marketing menedzsment

Philip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában – a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is – az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.

Marketingmenedzsment és Marketing management címmel is megjelent.

>!
KJK-Kerszöv, Budapest, 2004
876 oldal · keménytáblás · ISBN: 9632246616
>!
KJK-Kerszöv, Budapest, 2002
876 oldal · keménytáblás · ISBN: 9632246616
>!
Műszaki, Budapest, 2001
876 oldal · ISBN: 9631630269

2 további kiadás


Kedvencelte 2

Most olvassa 2

Várólistára tette 6

Kívánságlistára tette 2

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

podosvetesi>!
Philip Kotler: Marketing menedzsment

Philip Kotler: Marketing menedzsment Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés

Főleg a marketing stratégiák miatt érdemes elővenni újra és újra. Közel 20 éve megvan nekem ez a könyv, s bár a világ nagyon elment digitális irányba, az alapok nem változtak.


Hasonló könyvek címkék alapján

Pálfi Éva: Hogyan adj el nőknek – B2W?
Géring Zsuzsanna (szerk.): A társadalmi felelősségvállalás könyve
Szabó Tibor (szerk.): A cégmenedzselés kézikönyve
Zig Ziglar: Eladás 101
Kenneth Blanchard: Helyzetfüggő vezetés
Kenneth Blanchard – Robert Lorber: Egyperces menedzser a gyakorlatban
Zig Ziglar: Az eladás művészete
Kenneth Blanchard: Az egyperces menedzser erőre kap
Seth Godin: Törzsek
Brian Tracy: Önerőből milliomos