Philip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában – a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is – az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.
Marketing menedzsment 3 csillagozás
Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés
Marketingmenedzsment és Marketing management címmel is megjelent.
Kedvencelte 2
Most olvassa 2
Várólistára tette 6
Kívánságlistára tette 2
Kölcsönkérné 1

Kiemelt értékelések
podosvetesi>!




Philip Kotler: Marketing menedzsment Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés
Főleg a marketing stratégiák miatt érdemes elővenni újra és újra. Közel 20 éve megvan nekem ez a könyv, s bár a világ nagyon elment digitális irányba, az alapok nem változtak.
Hasonló könyvek címkék alapján
- Pálfi Éva: Hogyan adj el nőknek – B2W? ·
Összehasonlítás - Géring Zsuzsanna (szerk.): A társadalmi felelősségvállalás könyve ·
Összehasonlítás - Szabó Tibor (szerk.): A cégmenedzselés kézikönyve ·
Összehasonlítás - Zig Ziglar: Eladás 101 ·
Összehasonlítás - Kenneth Blanchard: Helyzetfüggő vezetés ·
Összehasonlítás - Kenneth Blanchard – Robert Lorber: Egyperces menedzser a gyakorlatban ·
Összehasonlítás - Zig Ziglar: Az eladás művészete ·
Összehasonlítás - Kenneth Blanchard: Az egyperces menedzser erőre kap ·
Összehasonlítás - Seth Godin: Törzsek 80% ·
Összehasonlítás - Brian Tracy: Önerőből milliomos 89% ·
Összehasonlítás