Marketingmenedzsment 15 csillagozás

Philip Kotler – Kevin Lane Keller: Marketingmenedzsment Philip Kotler – Kevin Lane Keller: Marketingmenedzsment Philip Kotler – Kevin Lane Keller: Marketingmenedzsment Philip Kotler – Kevin Lane Keller: Marketingmenedzsment Philip Kotler – Kevin Lane Keller: Marketingmenedzsment

E kötetben megtaláljuk a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben.

Marketing menedzsment és Marketing management címmel is megjelent.

>!
Akadémiai, Budapest, 2012
894 oldal · ISBN: 9789630592512 · Fordította: Németh Ádám
>!
Akadémiai, Budapest, 2008
986 oldal · ISBN: 9789630583489 · Fordította: Németh Ádám, Dóczy Balázs, Doubravszky Júlia
>!
Akadémiai, Budapest, 2006
986 oldal · ISBN: 9630583453 · Fordította: Németh Ádám, Dóczy Balázs, Doubravszky Júlia

1 további kiadás


Most olvassa 3

Várólistára tette 13

Kívánságlistára tette 14


Kiemelt értékelések

Promise>!
Philip Kotler – Kevin Lane Keller: Marketingmenedzsment

Szerintem nagyon jól leír minden marketinggel kapcsolatos anyagot. Tisztán,érthetően.Még emlékeztetőket is ír… Ezt a könyvet ajánlom! Nem hiába majdnem 1000 oldalas!


Hasonló könyvek címkék alapján

Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok
Alastair M. Morrison: Turisztikai desztinációmarketing és desztinációmenedzsment
Hofmeister-Tóth Ágnes: A fogyasztói magatartás alapjai
Vörös József: Termelés- és szolgáltatásmenedzsment
Nemes Ferenc: A vezetés alapjai
Marketing: Fókuszban a termék
Pörzse Gábor (szerk.): Innovációmenedzsment
Illés Mária: Vezetői gazdaságtan
Barakonyi Károly: Stratégiai menedzsment
Józsa László: Marketingstratégia