E kötetben megtaláljuk a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben.
Marketingmenedzsment 15 csillagozás

Marketing menedzsment és Marketing management címmel is megjelent.
Most olvassa 2
Várólistára tette 11
Kívánságlistára tette 12

Kiemelt értékelések
Hasonló könyvek címkék alapján
- Deli-Gray Zsuzsa – Árva László (szerk.): Turizmusmarketing esettanulmányok ·
Összehasonlítás - Hofmeister-Tóth Ágnes: A fogyasztói magatartás alapjai ·
Összehasonlítás - Vörös József: Termelés- és szolgáltatásmenedzsment ·
Összehasonlítás - Pörzse Gábor (szerk.): Innovációmenedzsment ·
Összehasonlítás - Nemes Ferenc: A vezetés alapjai ·
Összehasonlítás - Barakonyi Károly: Stratégiai menedzsment
·
Összehasonlítás - Kövesi János (szerk.): Menedzsment és vállalkozás-gazdaságtan ·
Összehasonlítás - Illés Mária: Vezetői gazdaságtan ·
Összehasonlítás - Józsa László: Marketingstratégia ·
Összehasonlítás - Robert Johnson – Vivian McCann – Philip Zimbardo: Pszichológia mindenkinek 3. 97% ·
Összehasonlítás