Ez a mű olyan tankönyv, amely közvetlenül a tanítóképzős hallgatóknak szól, mindkét témakört, a matematikát és a tantárgy-pedagógiát, magába foglalja. A legegyszerűbb tanulói teljesítmény – 5+2=7 – kialakulásának elemző felderítésével indul, s eljut a főiskolai ismeretszerzésig. Teszi ezt olyan módon, hogy a hallgató, az olvasó ezt az ívet mint egységes folyamatot átélheti. Közben feltárul a jelenlegi oktatás fejlesztésének szükségessége és számos lehetősége is. Mivel a könyv a matematikai ismeretszerzést tágan írja le, ajánlható szakkönyvként a főiskolai és az egyetemi szaktanárképzésben is. Több olyan témakör kifejtését is tartalmazza, amelyeket másutt az érdeklődő nem talál meg. Mindezt közérthető módon tárgyalja.
A matematikai ismeretszerzési folyamatról 1 csillagozás
Most olvassa 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Obádovics J. Gyula – Szarka Zoltán: Felsőbb matematika ·
Összehasonlítás - Pethőné Nagy Csilla: Módszertani kézikönyv 93% ·
Összehasonlítás - Bárczy Barnabás: Integrálszámítás ·
Összehasonlítás - Wimmer Ágnes – Juhász Péter – Jeney Johanna: Hogyan írjunk…? ·
Összehasonlítás - Falus Iván – Ollé János: Az empirikus kutatások gyakorlata ·
Összehasonlítás - Laczkovich Miklós – T. Sós Vera: Analízis II. ·
Összehasonlítás - Ruzsa Imre: Klasszikus, modális és intenzionális logika ·
Összehasonlítás - Szabó Tamás: Kalkulus I. példatár informatikusoknak ·
Összehasonlítás - A. G. Kuros: Felsőbb algebra ·
Összehasonlítás - Bálintné Szendrei Mária – Czédli Gábor – Szendrei Ágnes: Absztrakt algebrai feladatok ·
Összehasonlítás