Exponenciális ​marketing 0 csillagozás

Paul Garrison: Exponenciális marketing

Azzal talán mindannyian egyetértünk, hogy van mit javítani a régióbeli marketing- és kommunikációs stratégiákon. De vajon az-e a jó irány, ha követjük az amerikai és nyugati mintákat? Végre megjelent egy olyan könyv, amit több évtizedes gyakorlattal rendelkező, Magyarországon élő amerikai szakember írt a régióbeli marketing fejlődéséről, és ami komplex, teljesen új, de bizonyítottan működőképes irányt kínál. Ebben a könyvben rengeteg, az üzleti életben könnyen megvalósítható ötletet talál. Nem csak marketingeseknek ajánlott!

>!
HVG Könyvek, Budapest, 2006
244 oldal · ISBN: 9639686042

Várólistára tette 5


Hasonló könyvek címkék alapján

Andrés Solimano: Nagy gazdasági visszaesések a hosszú huszadik században
Johan Stenebo: Mr IKEA
L. Carbone – Rhédey S. István: Saját kezűleg: Online marketing
Robin Williams: Tervezz bátran!
Shawn Achor: A boldogság mint versenyelőny
Ha-Joon Chang: 23 dolog, amit nem mondtak el a kapitalizmusról
Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi
Teresa Fisher: Svájc
Lloyd E. Shefsky: Rúgd ki a főnököd!
Pete László: Itáliától Olaszországig