Azzal talán mindannyian egyetértünk, hogy van mit javítani a régióbeli marketing- és kommunikációs stratégiákon. De vajon az-e a jó irány, ha követjük az amerikai és nyugati mintákat? Végre megjelent egy olyan könyv, amit több évtizedes gyakorlattal rendelkező, Magyarországon élő amerikai szakember írt a régióbeli marketing fejlődéséről, és ami komplex, teljesen új, de bizonyítottan működőképes irányt kínál. Ebben a könyvben rengeteg, az üzleti életben könnyen megvalósítható ötletet talál. Nem csak marketingeseknek ajánlott!
Exponenciális marketing 0 csillagozás
Várólistára tette 5
Hasonló könyvek címkék alapján
- Andrés Solimano: Nagy gazdasági visszaesések a hosszú huszadik században ·
Összehasonlítás - Johan Stenebo: Mr IKEA 78% ·
Összehasonlítás - L. Carbone – Rhédey S. István: Saját kezűleg: Online marketing ·
Összehasonlítás - Robin Williams: Tervezz bátran! 95% ·
Összehasonlítás - Shawn Achor: A boldogság mint versenyelőny 92% ·
Összehasonlítás - Ha-Joon Chang: 23 dolog, amit nem mondtak el a kapitalizmusról 89% ·
Összehasonlítás - Eric Schmidt – Jonathan Rosenberg – Alan Eagle: Google – Így vezetünk mi ·
Összehasonlítás - Teresa Fisher: Svájc ·
Összehasonlítás - Lloyd E. Shefsky: Rúgd ki a főnököd! ·
Összehasonlítás - Pete László: Itáliától Olaszországig ·
Összehasonlítás