JPÉ ​Marketing 23 csillagozás

Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel
Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing

„Remélem, ​hogy érdekes lesz számodra ez a világ. De kezdjük az elején: ha a könyv tipikus "fogyasztója” vagy, a legvalószínűbb, hogy ebből készülsz a vizsgádra, ezért előtte (na azért nem túl sokkal előtte) beszerezted magadnak. És ugye egy tankönyv a legkevésbé sem szórakoztató vagy izgalmas, így most egy kávé vagy energiaital mellett próbálod rávenni magad az olvasásra.
Az ajzószereken túl azért igyekszem én is segíteni, ezért a stílusom KISS lesz. Ez most nem a csókot jelenti, hanem egy bevett amerikai rövidítés: Keep It Simple and Stupid. Vagyis arra törekszem, hogy minden minél egyszerűbb és gyakorlatiasabb legyen. Ne várj hát többoldalas táblázatokat, túlbonyolított folyamatábrákat és hosszadalmas, úgynevezett bullet pointokba szedett felsorolásokat. Várhatsz viszont példákat, és amikor csak lehet, illusztrációkat. Ezenkívül az egyszerűség (KISS) kedvéért időről időre tegeződni fogok, amihez most utólagos beleegyezésedet kérem. A cél az, hogy először a gondolkodásmódot… (tovább)

>!
372 oldal · ISBN: 9789637340895
>!
Századvég, Budapest, 2009
372 oldal · ISBN: 9789637340895

Kedvencelte 1

Most olvassa 5

Várólistára tette 8

Kívánságlistára tette 10

Kölcsönkérné 1


Kiemelt értékelések

MisssBee>!
Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

Ötcsillagos könyv! Ennyire sosem élveztem még a tanulást, mint a JPÉ marketing olvasása közben! :)

ritamatuska>!
Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

A legjobb marketing könyv, amiből ma, itthon tanulni lehet!

LilacSnapdragon>!
Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

Nagyon jó könyv! Érthető, követhető, könnyen olvasható könyv. Élvezet volt belőle felkészülni a vizsgára :)

matitti>!
Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

Imádtam ebből tanulni! Gyorsan lehet vele haladni, tele van remek példákkal!

evii29>!
Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

Jó könyv, tele van sok példával, érdekességgel, érthetően ír, mindenképpen hasznosnak érzem.
Kicsit elavultnak éreztem már, de ezt nehéz kiküszöbölni, illetve egy-két dolgot többször is leírt, mintha korábban még nem mondta volna. Csak emiatt vontam le fél csillagot, de ez tényleg apróság.
A könyv végén még van könyvajánló, amit szerintem ki is fogok használni, kicsit most kedvet kaptam elmélyedni a témában. :)

molly_>!
Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

Szerettem, élvezet volt belőle a vizsgára felkészülés! :)

Dgi_Rebeka>!
Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

Kötelező szakirodalomhoz képest meglepően jó könyv volt. Élveztem, hogy nem egy száraz, „daráljuk le az anyagot és halmozzunk el mindent idegen szavakkal, amiket még véletlenül sem magyarázunk meg” típusú könyvet olvasok, hanem egy korrektül megfogalmazott, hallgatók számára is tökéletesen érthető, sőt, élvezhető szakirodalmat. Papp-Váry írásstílusa rendkívül tetszik (egy kicsit sajnálom is, hogy nekem nem ő volt a Marketing alapok oktatóm – bár kétségtelenül az enyém is jó), öröm volt olvasni ezt a szakirodalmat. Annak ellenére, hogy kötelező. Érdekes volt, nem túlzottan tömény és az információ valahogy megragadt a fejemben olvasás közben – a többi meg majd eldől a vizsgán.:D
Az egyetlen negatívum, hogy még így is hosszúnak találtam. Élvezetes volt, de ha fele ilyen hosszú lenne, azt nagyra értékeltem volna.


Népszerű idézetek

evii29>!

Ahogy a vicc mondja: három dolog van, amihez minden ember ért: Mindenki azt gondolja, hogy jobban kormányozná az országot, mint az aktuális miniszterelnök. Mindenki úgy véli, hogy jobb focicsapatot állítana össze, és jobb eredményeket érne el, mint az aktuális szövetségi kapitány. Végül, mindenki azt hiszi, hogy kreatívabb és hatásosabb reklámokat készítene, mint amiket a reklámszakemberek.

257. oldal

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

evii29>!

Vagy ahogy a találó mondás szól: „Minőség az, ha vásárlás után a vevő jön vissza, nem a termék.”

199. oldal

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

evii29>!

Jobb nagy halnak lenni egy kis tóban, mint kis halnak egy nagy tóban.

81. oldal

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

evii29>!

Helmut Panke, a BMW CEO-ja pedig a következőképp fogalmaz: „Bármilyen provokatívan is hangzik, a legnagyobb feladat a márkaépítés során az, hogy tudjunk nemet mondani.” Lényegében ugyanezt állítja Herbert Bayard Swoope amerikai újságíró és szerkesztő, aki nem mellesleg elsőként kapta meg a Pulitzer-díjat: „Nem adhatok Neked bombabiztos receptet a sikerhez, a kudarc receptjével azonban szolgálhatok: igyekezz mindenkinek a kedvében járni.”

81. oldal

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

evii29>!

Ez a legegyszerűbb dolog a marketingben, és mégis ezt felejtik el a legtöbben: „A vevő a király!” Vagy egy ősi mondást idézve: „Nem a horgász ízlése számít, hanem a halé.” A fogyasztó tehát mindig azt a kérdést teszi fel: „Mi a jó nekem ebben?”

123. oldal

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

evii29>!

Ezt nevezik a szegmentáció alaptételének is: a szegmentumok közötti eltérés a lehető legnagyobb, míg magán a szegmentumon belül az eltérés a lehető legkisebb legyen.

87. oldal

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

evii29>!

Akárhogy is, ha a férfiak próbálják kitalálni, hogy mire van a nő(k)nek szüksége, az ritkán jár sikerrel.

95. oldal

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

evii29>!

Ha nem lehetsz első a piacon, teremts új kategóriát.

345. oldal

Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel


Hasonló könyvek címkék alapján

Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban
Mikulás Gábor (szerk.): Információból üzleti érték
Fekete Ferenc – Sándor Imre: Válságkezelés és kríziskommunikáció
Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária – Rekettye Gábor: Bevezetés a marketingbe
Nyárády Gáborné – Szeles Péter: Public Relations
Józsa László: Marketing
Becker György – Izsó Lajos: Termékélmény
Veres Zoltán: Szolgáltatás-marketing
Veres Zoltán: A szolgáltatásmarketing alapkönyve
Csath Magdolna: Stratégiai tervezés és vezetés a 21. században