A ​márkanév ereje 0 csillagozás

Papp-Váry Árpád: A márkanév ereje Papp-Váry Árpád: A márkanév ereje

A ​legfontosabb márkázási döntés, hogy mi a márkanév. Ez az ugyanis, amit a cég marketinganyagaiban mindenképp használni kell, legyen szó bár egy honlapról, egy rádióreklámról, egy nyomtatott kiadványról vagy épp egy ügynök értékesítési prezentációjáról. Márpedig ha a név nem jó, akkor hiába remek a marketing. Ha viszont jó a név, az rengeteget segíthet. A könyv elméleti és gyakorlati oldalról egyaránt elemzi a márkák, a márkázás világát. Több szempontból is definiálja ezeket, rendszereket alkot, de bemutat egy rövid márkatörténelmet is, ahogy azt is, hogy jelenleg melyek a legértékesebb márkák, és hogyan számítják ki ezek értékét. A mű nagy része természetesen a név erejéről szól: kiderül, hogy milyen csoportokba sorolhatók a nevek, hogyan és ki dönt az elnevezésről, miért fontos a név hangzása önmagában, miként válasszunk olyan nevet, ami az interneten is működik, vagy éppen mire figyeljünk nemzetközi környezetben, hogy ne váljunk nevetségessé. De hasznos tippeket lehet olvasni… (tovább)

>!
Ludovika Egyetemi, Budapest, 2020
214 oldal · ISBN: 9786155376214
>!
320 oldal · ISBN: 9786155376184

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 5


Népszerű idézetek

lettielena>!

A Starbucks a relaxált európai kávé eóélményét nyújtja Amerikában. Édekes módon Európában épp fordítva, nekünk az az izgalmas benne, hogy egy amerikai kávézó.

39. oldal, 2. fejezet - Márka és márkázás (Dialóg Campus, 2013)

lettielena>!

A Harley Davidson „lehetőség egy 43 éves könyvelőnek arra, hogy hétvégenként bőrszerkóba bújjon, nyeregbe pattanjon és kisvárosokon száguldjon át, ahol az ott élők félelmükben becsukják az ablakokat.” – mondja a Harley márkamenedzsere.

39. oldal, 2. fejezet - Márka és márkázás (Dialóg Campus, 2013)

lettielena>!

Ahogy a definíciók mutatják, a márkázás egyszerre eladás, marketing és az egész üzlet. Egyszerre tudomány és művészet. Egyszerre van hozzá szükség józan észre és kreativitásra. Baloldali és jobboldali agyféltekére. Logikára és mágiára.

29. oldal, 2. fejezet - Márka és márkázás (Dialóg Campus, 2013)


Hasonló könyvek címkék alapján

Weiser István: Az árazás 48 törvénye
Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
Varga Péter: RendezvényBiblia
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán: Nonbusiness marketing
Pongor-Juhász Attila: Vevőszerző marketing kulisszatitkok vállalkozóknak
Gál Kristóf: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása
Pálfi Éva: Vállalkozásból világmárka
Kovács István – Barta Judit – Fazekas Judit – Harsányi Gyöngyi – Miskolczi Bodnár Péter – Ujváriné Antal Edit: Az üzleti élet szerződései
Bujtor László: Ki áll az élen – hadvezér vagy menedzser?
Brian Tracy: Önerőből milliomos