Az ​ének-zene tanítás módszertana 0 csillagozás

Osvay Károlyné: Az ének-zene tanítás módszertana

Az ​ének-zene tanítás módszertana jegyzet a tanárképző főiskolák és tanítóképző intézetek ének-zene szakos hallgatói számára készült azzal a céllal, hogy segítséget adjon a szakmára való felkészülésben, az oktató és nevelőmunka megtervezésében és megvalósításában.
A módszertan rendszerező tárgy, mely magában foglalja azokat az ismereteket, készségeket, amelyeket a pedagógusképzés során a hallgató megszerzett, amelyeket a tanítás során az ismeretek átadásában és elmélyítésében alkalmazni fog. A tanítási módszer megválasztásában tárgyi és személyi tényezők érvényesülnek. Tárgyi tényező: a tanítás anyaga. Személyi tényezők: a tanítványok és a tanár személyi adottságai. Az átadásra kerülő anyag, és a személyi adottságok azok a tényezők, amelyek együttes figyelembevételével kell eldönteni, hogyan tanítsunk, milyen anyagot válasszunk, mindezekkel mit akarunk elérni, mi a célunk. Bármelyik tényező elhanyagolása egyoldalúsághoz vezethet, de éppoly ártalmas lehet a három tényező… (tovább)

>!
Krúdy, Nyíregyháza, 2007
184 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789638759948

Most olvassa 2

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 3

Kölcsönkérné 2


Hasonló könyvek címkék alapján

D. Kovács Júlia (szerk.): Művészeti nevelés
Mérei Ferenc: A Rorschach-próba
Blumné Bán Erika – Kresalek Péter: A vállalati tevékenységek elemzésének módszertana I.
Wimmer Ágnes – Juhász Péter – Jeney Johanna: Hogyan írjunk…?
Gaál Éva – Hámor Jánosné – Papp Gabriella: Anyanyelv és irodalom
Kelemen Judit: Ének-zene tantárgy-pedagógia
Albertné Balogh Márta: Harmadik daloskönyvem
Lantos Rezsőné – Lukin Lászlóné: Ének-zene az általános iskola 2. osztálya számára
Süle Ferenc: Első daloskönyvem
Cserhalmi Zsuzsa: Amit az irodalomtanításról tudni kellene…