Az ének-zene tanítás módszertana jegyzet a tanárképző főiskolák és tanítóképző intézetek ének-zene szakos hallgatói számára készült azzal a céllal, hogy segítséget adjon a szakmára való felkészülésben, az oktató és nevelőmunka megtervezésében és megvalósításában.
A módszertan rendszerező tárgy, mely magában foglalja azokat az ismereteket, készségeket, amelyeket a pedagógusképzés során a hallgató megszerzett, amelyeket a tanítás során az ismeretek átadásában és elmélyítésében alkalmazni fog. A tanítási módszer megválasztásában tárgyi és személyi tényezők érvényesülnek. Tárgyi tényező: a tanítás anyaga. Személyi tényezők: a tanítványok és a tanár személyi adottságai. Az átadásra kerülő anyag, és a személyi adottságok azok a tényezők, amelyek együttes figyelembevételével kell eldönteni, hogyan tanítsunk, milyen anyagot válasszunk, mindezekkel mit akarunk elérni, mi a célunk. Bármelyik tényező elhanyagolása egyoldalúsághoz vezethet, de éppoly ártalmas lehet a három tényező… (tovább)
Az ének-zene tanítás módszertana 0 csillagozás
Most olvassa 2
Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 3
Kölcsönkérné 2
Hasonló könyvek címkék alapján
- D. Kovács Júlia (szerk.): Művészeti nevelés ·
Összehasonlítás - Mérei Ferenc: A Rorschach-próba ·
Összehasonlítás - Blumné Bán Erika – Kresalek Péter: A vállalati tevékenységek elemzésének módszertana I. ·
Összehasonlítás - Wimmer Ágnes – Juhász Péter – Jeney Johanna: Hogyan írjunk…? ·
Összehasonlítás - Gaál Éva – Hámor Jánosné – Papp Gabriella: Anyanyelv és irodalom ·
Összehasonlítás - Kelemen Judit: Ének-zene tantárgy-pedagógia ·
Összehasonlítás - Albertné Balogh Márta: Harmadik daloskönyvem ·
Összehasonlítás - Lantos Rezsőné – Lukin Lászlóné: Ének-zene az általános iskola 2. osztálya számára ·
Összehasonlítás - Süle Ferenc: Első daloskönyvem ·
Összehasonlítás - Cserhalmi Zsuzsa: Amit az irodalomtanításról tudni kellene… ·
Összehasonlítás