Van ​egy ötletem 9 csillagozás

Hogyan építs énmárkát?
Oravecz Nóra: Van egy ötletem

Hogyan ​lehet sikeres énmárkát építeni az online világban? Van egy ötleted, de nem tudod, miként fogj hozzá a megvalósításhoz? Hogyan érheted el, hogy a neten milliók kövessék a bejegyzéseidet?
Oravecz Nóra saját tapasztalatai mellett ezúttal a legsikeresebb hazai és nemzetközi bloggerek, illetve véleményvezérek tanácsait is megosztja olvasóival, így a leghitelesebb szakemberektől tudhatjuk meg,
– miként érhetjük el, hogy emlékezzenek ránk;
– hogyan alakíthatunk ki elkötelezett követői bázist;
– mi kell egy pénzügyi szempontból is megtérülő énmárka felépítéséhez.
A Van egy ötletem kihagyhatatlan azok számára, akiket érdekelnek a közösségimédia-sztárok kulisszatitkai vagy az énmárkaépítés kipróbált és bevált módszerei, de azok számára is nélkülözhetetlen, akiknek van egy ötletük, amit az online világban szeretnének megvalósítani.
Oravecz Nóra számos sikerkönyv szerzője, a Huffington Post díjazott bloggere. Világszerte tart workshopokat és… (tovább)

>!
Libri, Budapest, 2017
196 oldal · ISBN: 9789634332893
>!
Libri, Budapest, 2017
196 oldal · keménytáblás · ISBN: 9789634331926

Kedvencelte 1

Most olvassa 3

Várólistára tette 6

Kívánságlistára tette 9


Kiemelt értékelések

>!
cintiatekla P
Oravecz Nóra: Van egy ötletem

Oravecz Nóra: Van egy ötletem Hogyan építs énmárkát?

A könyv egy hihetetlen pozitív élmény volt számomra abból a szempontból, hogy egyrészt Nóri bepillantást engedett az életébe, és hogy mivel foglalkozik azóta, hogy „eltűnt” Magyarországról, másrészt pedig azért, mert tényleg nagyon jó ötletei vannak azzal kapcsolatosan, hogy hogyan lehet és érdemes közösséget építeni, és elindulni afelé, hogy influencer váljon az olvasóból, vagy például cégekkel együttműködni. Utóbbi téma viszont számomra kicsit behatárolt is volt, hiszen példának okáért egy könyves blog réteg blog, közel sincs annyi lehetőségem vele, mint mondjuk egy beauty/fashion/lifestyle témában.

Bővebben: http://teklakonyvei.blogspot.hu/2017/11/oravecz-nora-va…

>!
Media_Addict_Hu 
Oravecz Nóra: Van egy ötletem

Oravecz Nóra: Van egy ötletem Hogyan építs énmárkát?

Oravecz Nóra egy időben igazi jelenség volt, akiről a legtöbb magyar hallott, akinek az idézeteivel úgy volt tele az FB falam, hogy nem kedveltem az oldalát. De mégis, hogyan lett az idézet-királynőből marketing guru? A Van egy ötletem című könyvében többek között ezt is elmeséli, miközben a maga eszközeivel próbál segíteni az olvasóin, hogy más is elérhesse azt, amit ő.

Bővebben a véleményem a könyvről itt:
» http://sorok-kozott.hu/2017/10/konyvkritika-oravecz-nor…

>!
Mpattus P
Oravecz Nóra: Van egy ötletem

Oravecz Nóra: Van egy ötletem Hogyan építs énmárkát?

Összességében úgy érzem, Nóra könyve saját követőit szólítja meg, akik eddig is vevők voltak rá. Persze, ez sem csekély. Sőt! Megsüvegelendő és gratulálok hozzá! Ugyanakkor én – mint kívülálló – abszolút „lenyűgöződtem” volna, ha kicsit kilép a komfortzónából, és olyan valódi és szakmai (nem szaktudományos!) könyvet ír, ami szélesebb körben is (elnyújtott csomagolás nélkül) hasznossá válhatna. Hiszen, nyilván ennek a tudásnak ő birtokában van. Az „olvass szakirodalmat, de csak részben hallgass rá; de másra semmiképp, csak magadra; de azért kérdezz ki szakmabelieket és vegyél részt szakmai rendezvényeken; járd az utad és ne várd az azonnali sikert” mantra mellett talán picit kevés fókusz jutott a könyv valódi erényeire. A jó hír, hogy megvan benne…csak sokat kell mazsolázni hozzá.

Bővebben:
http://szembetuno.blogspot.hu/2017/10/oravecz-nora-van-…

>!
Csillagvirágszál
Oravecz Nóra: Van egy ötletem

Oravecz Nóra: Van egy ötletem Hogyan építs énmárkát?

Nagyon tetszett, hogy a saját kis történetébe beleszőtte másokét is, az éppen oda illő interjú részleteket. Bár, ezek is kaphattak volna nagyobb hangsúlyt szerintem a könyvben. Pl. Fürdős Zé története nagyon érdekelne, hiszen ő is kb a semmiből bukkant elő. Örültem volna ha egy kicsit jobban bele láthatok az ő világába, életébe is bár tudom persze, hogy a könyv inkább Nóra történetőről szól. Ezt csak úgy mellékesen szerettem volna megjegyezni.

Sok esetben a legjobb az, hogy őszinte vallomás. Vallomás arról „hogy igen, én is egyszer ezen átmentem és képes vagy rá te is! Meg tudod csinálni!” és ezaz attitűd, lendület végig kísér.

Sokat beszélnek nekünk a fősikolán arról, hogy vannak a generációk tudd és kb. itt pont is kerül a történet végére. Itt viszont egy kicsit jobban megérthettem azt, hogy miért nem működik pl a szüleimmel a kommunikációm úgy ahogy én szeretném és esetlegesen másokkal meg ugyan ez működik. Megértettem, hogy szüleim és az Y ill. X generáció közötti űr akkora, hogy kb áthidalhatatlan és „nem az ő hibájuk”, hogy nem értenek és inkább a biztosra mennek.

Kezdőknek ez a könyv egy igazi lendületet adhat, biblia lehet a számukra de nem fogod megtanulni belőle igazán, hogy mivel is fejleszheted az énmárkádat. Nem adja meg számodra azt a könyv 100%-ban amit a címe alapján valamint a fülszövege alapján úgymondd elvárnék tőle. Ezért 4 csillagot adok rá és remélem, hogy lesz folytatás ahol ezek a hiányosságok amiket felsoroltam kiderülnek majd. :)

Bővebben a könyvről blogomban olvashattok: https://csillagviragszal-olvas.blogspot.hu/2017/11/orav…

>!
zakkant
Oravecz Nóra: Van egy ötletem

Oravecz Nóra: Van egy ötletem Hogyan építs énmárkát?

Oravecz Nóra könyve jó gondolatébresztő azoknak, akik szeretnének belevágni egy blogba, vagy szeretnének elindulni az internetes hírnév felé. Nyilván a spanyol viaszt nem ez a könyv fogja megadni, de segíthet az elindulásban.

Egyébként érthető dolgokkal foglalkozik a könyv, de nincs benne rendszer, ami az alapoktól magyarázná el az énmárka építést. Nyilván ebből nincs jó tankönyv, mert akkor mit érnének Nóra tanfolyamai, vagy másoké. Inkább csak irányvonalak vannak, amikben ez a könyv is segíthet. Én sok ötletet kaptam, és önbizalmat adott a könyv, mert valahogy árad belőle a pozitívizmus. Nóra élőben is ilyen ember, hogy csak beszél és beszél, és pozitív dolgokat mond, amiktől te is jobban érzed majd magad. Ez a könyvből is átjön, de emellett azért esik szó a bloggerség/influencerség árnyoldalairól is, és erről kifejezetten jó volt olvasni.

Bővebben a blogon: http://www.zakkantolvas.hu/2017/10/oravecz-nora-van-egy…

>!
Saille P
Oravecz Nóra: Van egy ötletem

Oravecz Nóra: Van egy ötletem Hogyan építs énmárkát?

Bár nem mondanám, hogy Oravecz Nóra rajongója vagyok, sőt, de ez a könyve teljesen értelmes, és az énmárka építésről szól. Méghozzá Nóra saját tapasztalataiból építkezve, és saját történetén keresztül elmesélve. A kötetből az világlik ki, hogy Nóra nagyon tudatosan és hatalmas elszántsággal építi ki az életét és karrierjét, mint véleményvezér, író és marketinges. A jelenben éppen külföldi érvényesülésre törekszik. Sok sztorit elmesél, amik vele vagy ügyfeleivel, nevesebb ismerőseivel történtek. Mondjuk nagyon mélyre nem megy az énmárka vagy personal branding épités rejtelmeibe, inkább általánosságban mesélget róla, de azért érinti a következő témákat: a social media platformokat, milyen posztokat írj, hogyan kell követőket szerezni, milyen üzenetet közvetítsünk, hogyan építsünk online közösséget, hogyan szerezzünk szponzorokat, hogyan találd meg a célközönséged, hogyan dolgozz otthonról, stb.
Őszintén szólva könnyen, gyorsan olvasható, olvasmányos mű de hogy mennyire felépített az jó kérdés, pl.meglepődtem, hogy tartalomjegyzék nincs benne, ami azért egy szakmai műnél nem hátrány!
Szóval azért vannak azért mélyebb és részletesebb művek is a témáról, mint Nagy Krisztina könyve vagy a külföldi Énmárka c. könyv.

Borító: 3,5* (kicsit túl egyszerű -kezdem nem érteni, egy szakkönyvnek miért nem lehet szép borítója???)


Népszerű idézetek

>!
Saille P

Egyszer volt, hol nem volt, hegyek és dombok között, egy eldugott kis faluban élt egyszer egy kislány, aki nem találta helyét a világban.

(első mondat)

Oravecz Nóra: Van egy ötletem Hogyan építs énmárkát?


Hasonló könyvek címkék alapján

Kádár Tímea: Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen
Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve
Morita Akio: Made in Japan
Michael Barratt: Médiaszereplés felsőfokon
William J. Holstein: Médiaszelídítők
Stephen Baker: Numerátorok
Graham Chapman: Egy hazug ember önéletrajza VI. kötet
Leiner Laura: Illúzió